Mô tả công việc
• Assist the Director of HR to organize reward and certification programs
• Organize reward and certification programs.
• Organize in coordination with the Director of HR and Department Heads, approved cross trainings.
• Carry out talent programs according to brand standards.
• Assist to set up and maintain training and talent program policies.
• Develop plans to conduct needs analyses and in-house training on a regular basis.
• Regularly keep training records.
• Develop tools and systems to ensure training and development programs meet hotel objectives.
• Ensure that training and development are integrated into business plans and budgets, and targeted goals are identified and monitored.
• Take part in the preparation and planning of the Training department’s goals and objectives.
• Assist to set up the talent program budget.
• Take part in team member performance reviews and set up development plans.
• Facilitate multiskilling.
• Manage the planning and delivery of orientation programs.
• Offer support and advice on personal development plans to team members under your supervision.
• Implement appropriate management practices that provide team members with motivation and communication.
• Provide information as required regarding training records and attendance.
• Assist all departmental trainers if necessary, with trainings.
• Deal effectively with guests and workplace colleagues from a variety of cultures.
• Be aware of duty of care, and adhere to occupational health and safety legislations, policies and procedures.
• Adhere to the hotel’s security and emergency policies and procedures.
• Be familiar with property safety, current first aid and fire emergency procedures.
• Ensure that all team members have a complete understanding of and adhere to the hotel’s team member rules and regulations.
• Carry out any other reasonable duties and responsibilities as assigned.
• The Management reserves the right to make changes to this job description at its sole discretion and without advance notice.
Quyền lợi được hưởng
• Competitive salary
• Insurance as labor law (apply from starting date)
• Heath Care Insurance (24/7)
• 14 Annual Leaves
• Working hours: 8 hours/ day, 2 days off per week
• Relocation, home leave ticket, repatriation allowances
• Accommodation, uniform, transportation, meals
• Service Charge
• Others benefits
Yêu cầu công việc
• Minimum 1 years of related working experience in the hotel industry.
• Excellent command of written and spoken English to meet business needs.
• Knowledgeable of Learning & Development.
• Good communication skills.
• Excellent coordination and organization ability.
• Willing to take challenges and work under pressure.
Yêu cầu hồ sơ
• Apply to via Hoteljob or jobs.hilton.com
• Tel: 0396261789 (Kien)
Sứ mệnh: Edutalk với sứ mệnh phát triển giáo dục nước nhà vươn tầm với các nền giáo dục tiên tiến nhất trên thế giới, “Phổ cập tri thức và ngoại ngữ cho thế hệ trẻ Việt Nam, góp phần thúc đẩy thế hệ trẻ tiếp xúc với tri thức và tinh hoa của thế giới.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium;
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Zumba
- Bóng đá
- Bóng chuyền
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Công Ty Cổ Phần Tư Vấn Đánh Giá Và Phát Triển Giáo Dục Edutalk thành lập vào ngày 20/10/2016, tiền thân là một dự án start-up lĩnh vực công nghệ giáo dục (S-tech), Edutalk đã từng bước hoàn thiện và phát triển để hướng tới mục tiêu 5 năm “Kết nối 15 triệu học sinh, sinh viên Việt Nam tìm được giảng viên và môi trường học tập tốt nhất”.
Mission
- Định hướng phát triển thành một tập đoàn hàng đầu khu vực, không ngừng đổi mới, sáng tạo để kiến tạo hệ sinh thái các sản phẩm dịch vụ đẳng cấp, góp phần nâng cao chất lượng cuộc sống của mọi người và nâng tầm vị thế của thương hiệu Việt trên trường quốc tế.
- Giáo dục, đào tạo giúp mọi người tự lãnh đạo tạo dựng nhân hiệu, đam mê khai sáng tiềm năng, khẳng định tài năng, giàu sang vinh quang, hạnh phúc thành đạt
- Đối với Xã hội: Dẫn dắt các doanh nghiệp giáo dục hướng về một nền giáo dục đại cách mạng.
- Đối với Khách hàng: Khách quan, dễ dàng, đồng hành và bảo vệ.
- Đối với Đồng đội: Đưa anh em đến với thành công và hạnh phúc.
- Nói được, Làm được.
- Nhiệt tình hết mình.
- Kiên trì đến cùng.
lk mơ cùng một giấc mơ, cùng nhau vươn ra đ
ại dương rộng lớn, cùng nhau đối mặt với nhiều thử thách, giông bão, cùng nhau vượt qua tất cả, cùng nhau “chạm tới thành công và hạnh phúc”
Review Edutalk
Môi trường tệ hại, toxic thiếu chuyên nghiệp, không công nhận sự cố gắng của nhân viên (RV)
Môi trường làm việc không tốt, những quy định kì lạ, tốn công sức, không nên vào làm (RV)
ép KPI, sếp luôn đúng, đào tạo 2 khóa học onl, môi trường thiếu chuyên nghiệp (RV)