Mô tả công việc
• Attends daily ExCom meetings to give real time updates on hotel performance, address Guest Incidences and attends monthly department meetings to enhance quality training
• Presents and share weekly analysis on defect trends, guest feedback and provides recommendations on focus areas
• Record, track and communicate the progress of quality related activities in the Hotel to ExCom members, managers, associates and the Corporate Office.
• Facilitate Problem Solving meetings assuring the systematic process is adhered to, quality tools are used, and 100% resolution is achieved.
• Facilitate process improvement teams, assuring use of the systematic processes, and improvement is achievable and measurable.
• Immerses in operations to better understand issues/defects faced on the ground
• Drives several initiatives for BSA and guestVoice
• Conducts monthly audit to ensure compliance with company and brand standards
• Makes and executes the necessary decisions to keep property moving forward toward achievement of goals
• Directs property quality efforts to address critical customer requirements
Executing Quality Training Programs
• Train ExCom members and managers on problem solving, process improvement and Strategic Planning techniques.
• Develops specific training to improve service performance.
• Drives brand values and philosophy in all training and development activities
Managing Quality Tools
• Assures that management practices at all levels are aligned with quality tools
• Assures the tools for continuous improvements are in place and being utilized.
• Uses data collection methods to identify, compile, display, track, and analyze defect trends
Managing the Guest Experience
• Reviews guest feedback with leadership team and ensures appropriate corrective action is taken
• Incorporates guest satisfaction as a component of departmental meetings with a focus on continuous improvement
• Stays visible and interfaces with customers on a regular basis to obtain feedback on quality of product, service levels and overall satisfaction.
• Responds to and handles guest feedback, problems and complaints e.g. social media, TripAdvisor
More details will be discussed during the interview
Quyền lợi được hưởng
- 02 months of probation with full salary and social insurance;
- Eligible to receive 100% service charge from the second month of working;
- 24/24 Accident Insurance included during the working time at the hotel;
- Attractive remuneration package and 13th month salary;
- Local and International training course;
- Uniform and duty meal provided by hotel;
- Annual vacation, annual health check and other benefits according to hotel's policies;
- Associate special discount for hotel rooms and F&B services at International Marriott properties.
Yêu cầu công việc
- Fluent English, strong communication skill and problem solving skill
- 1 year experience in related position
Yêu cầu hồ sơ
- Apply directly at hotel security checkpoint (26-28 Tran Phu, Nha Trang, Khanh Hoa)
- Apply via Hoteljob page
- Call 0258 388 0000, ext. 4401 for more information
Thành lập ngày 29-01-2003. Trải qua 18 năm xây dựng và phát triển đến nay, CJSC cùng với các đơn vị thành viên đã trở thành một doanh nghiệp lớn mạnh với các chức năng chính là: Tổng thầu (Tư vấn thiết kế; Thi công xây dựng các công trình công nghiệp). Với đội ngũ cán bộ, kỹ sư, chuyên gia, công nhân viên giàu kinh nghiệm và luôn tận tâm, tận lực trong công việc CJSC đã tích luỹ được rất nhiều kinh nghiệm qua việc thiết kế, thi công hàng loạt các nhà máy tại các Khu công nghiệp thuộc nguồn vốn FDI ở Việt Nam. Chúng tôi luôn đáp ứng được tất cả các yêu cầu khắt khe, đa dạng của khách hàng và luôn được các Chủ đầu tư Nhật Bản, Hàn Quốc, Trung Quốc, Đài Loan, Malaysia đánh giá cao.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2003
Mission
Trong các lĩnh vực khác của nền kinh tế như sản xuất vật liệu xây dựng công nghệ cao, sản xuất nội thất xuất khẩu, đầu tư khai thác các dự án thương mại, khu nghỉ dưỡng, nhà hàng... các đơn vị thành viên trong hệ thống CJSC Group cũng luôn giữ vững truyền thống và tôn chỉ hoạt động để trở thành những doanh nghiệp tiên phong, phát triển bền vững trên các thị trường.