Mô tả công việc
- Support FOM, Duty Manager in instructing and supervising the FO operations.
- Ensure good customer service delivered to every individual at Lobby. Working mainly at Privilege Lounge for VIP/ ADV Member to do welcome, check - in, customer service, handling complaint
- Receive compliments with courtesy and keep track of complaints.
- Report all issues related to customer service in the book handed to manager.
- To treat guests as a host, including guests needing special attention, family, women and the disabled.
- To be willing to help guests.
- To prepare fruit baskets and other utilities in rooms upon special requests of guests.
- To save and regularly update profile information of guests, birthdays and anniversaries of guests.
- To ensure all guests are served immediately and politely.
- To guide guests to their room after checking in, introduce the conveniences of the hotel and other special service on the way to their rooms.
- To check with Front Office Supervisor about room status within the day, quickly meet guests’ requirements.
- To check all rooms arranged for VIPs and regular guests within the day when required.
- To provide guests with any information related to meetings, ticket service, general information of flights, buses, ferries and trains, special events in the city and activities of the hotel at the time. To show your regards to guests anywhere, anytime.
- Guest relation department must ensure to have good relationships and coordination with other departments in serving guests.
- To ensure all guests in the hotel, especially regular guests, receive all premium service and enjoy their satisfactory stay in the hotel.
- To meet and welcome regular guests and VIPs at their arrival. To check lists of VIPs, regular guests and all individuals coming within the day to plan for welcoming.
- To collate with confirmation to ensure all guest requirements are met.
- To ensure all complaints of guests during their stay are solved at the best and earliest.
Quyền lợi được hưởng
- Uniform Laundry by the Company;
- Daily meals
Yêu cầu công việc
Familiarity with hospitality industry standards
Proficiency in English; knowledge of additional languages is a plus
Computer literacy A customer-oriented and professional attitude
An outgoing personality Outstanding communication abilities
Yêu cầu hồ sơ
Công ty Xây dựng Phước Thành là một trong những doanh nghiệp đầu ngành trong lĩnh vực thi công xây lắp và nhà đầu tư về hạ tầng và khu đô thị mới - nhà ở có tiềm lực với tầm nhìn quy hoạch xa, rộng và cung cách kinh doanh độc đáo.
- Được thành lập vào ngày 30/12/2004.
- Là nhà thầu thi công với hơn 15 năm kinh nghiệm trong lĩnh vực xây dựng Design & Build.
- Là 1 trong các Nhà thầu Xây dựng Uy tín nhất trong ngành xây dựng tại Việt Nam với hàng trăm dự án phủ rộng khắp cả nước và quốc tế.
- Năm 2019, Công ty CPXD Phước Thành được chứng nhận Top 5 NHÀ THẦU XUẤT SẮC nhất do Hiệp Hội Bất Động sản Việt Nam Reatimes tổ chức. Giải thưởng được hơn 20 chuyên gia, hơn 300.000 độc giả và 150 nhà báo bình chọn
- Cho đến năm 2020, từ một "tân binh" tiên phong trong lĩnh vực xây dựng, đến nay Phước Thành đã mở rộng thị phần của mình ngoài phát triển dự án nhà ở, khu công nghiệp thì còn phát triển trong cả lĩnh vực cơ sở hạ tầng, khu dân cư, khu đô thị và khu vui chơi giải trí....
Công ty Cổ phần Xây dựng Phước Thành (Phuoc Thanh Construction Corporation) là đơn vị thiết kế, thi công và xây dựng công trình trên toàn quốc.