Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
The duties and responsibilities of HR Officer include but is not limited to:
- Manage employee databases and benefits in Human Resource Information system in the field of responsibility;
- Support recruitment officer to introduce new staff; Conducts timely induction of all new employees;
- Identify training and development needs of staff through job analysis, employee survey and proposals;
- Recommend strategies to motivate employees;
- Coordinate with the VGU’s units to formulate plans on development, training of lecturers, researchers, specialized staff;
- Coordinate with other units in the VGU to deploy training plan for VGU’s staff upon the positions;
- Coordinate with RMD, PBO to implement procedures of sending lecturers, public servants, officers for studying, business trips, visits inside and outside Vietnam, to extend duration of study and business, to receive officers coming home from abroad;
- Design and implement internal and external training programs;
- Manage the delivery of training and development programs;
- Consult for Head of Department about wages, advancement, discipline, reward and benefits, allowances and other policies to encourage innovation and efficiency in the work; Support organization wide initiatives to improve the wellbeing and engagement of teams and individuals, as well as working with local management teams to identify local issues requiring bespoke support or intervention;
- Ensures core HR processes (e.g. performance, talent reviews, compensation, talent acquisition, etc.) are clearly communicated and understood by managers and supervisors within the VGU units;
- Builds relationships with specialists and the VGU HR Community to create learning opportunities and share best practices;
- Together with other HR staff, support Head of Department to formulate all HR regulations, policies and procedures;
- Keep up to date with developments in training by reading relevant journals, going to seminars and attending relevant courses;
- Support in developing organizational guidelines and procedures;
- Involve in organization of VGU’s official events and take care of HR activities as teambuilding, annual health check, teacher’s day…;
- Support the management of dossiers of VGU’s lecturers and staff and staff database;
- Together with Facility team, ensures that all safety and loss control standards (Safety Health and Environmental) are adhered to;
- Undertakes any other related duties as directed by the supervisor and the Presidential Board for the advancement of the VGU objectives;
- Conduct evaluation survey after the training courses.
Yêu Cầu Công Việc
1. Qualification:
- Bachelor in human resources, business administration, social studies or relevant field.
2. Experiences:
Minimum 3 years of experience in HR position.
3. Knowledge:
Excellence knowledge of HR functions and best practices;
Knowledge of national laws and regulations related to employment.
4. Skills
Excellent English proficiency orally and in writing;
Superb computer literacy with capability in MS Office and related HR software;
Excellent communication skills for in-person, email, and telephone calls
Strong customer service skills;
An excellent learner with the ability to work in teams.
5. Behaviours required
Works comfortably under pressure and meets tight deadlines;
Dependable with a respect to confidentiality;
Meticulous attention to details
High responsible.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Phụ cấp khác: - Annual clothes allowance
- Thời gian thử việc: 60 days
- Cơ hội huấn luyện:
- Free English and German classes
- Participating in orientation training and professional training classes - Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Thời gian làm việc: 8:30 am - 4:30 pm. Monday to Friday
- Đồng nghiệp: Friendly and supportive
- Phúc lợi:
-13th month salary
-Accident insurance 24h PVI
-Bonus on Tet, public holiday
-Provide laptop
-Pay SI on the 1st month of working and exactly salary amount as contract
-Salary raise as working experience and review salary basing on performances
-Annual teambuiding
-Shuttle bus from HCMC to VGU
- Ngày nghỉ:
12 days per year and sick leave full pay 3 days per year
- Lương: Cạnh tranh
CÔNG TY CỔ PHẦN CƠ KHÍ XÂY DỰNG AMECC (AMECC JSC), tiền thân là Công ty cổ phần LISEMCO 2, thành lập năm 2008, đổi tên thành AMECC JSC vào ngày 25/4/2016.
AMECC JSC có đội ngũ cán bộ lãnh đạo quản lý giàu kinh nghiệm và năng động, đội ngũ nhân viên chuyên nghiệp, đội ngũ công nhân lành nghề, và thợ hàn đạt chứng chỉ quốc tế.
AMECC JSC đang đồng hành cùng cả nước phát triển ngành công nghiệp chế tạo, xây lắp, mục tiêu trở thành nhà thầu chính cho các dự án lớn, trọng điểm của quốc gia.
AMECC JSC cho ra đời những sản phẩm cơ khí với chất lượng tốt, đáp ứng tất cả những yêu cầu khắt khe nhất của khách hàng, với phương châm: “AN TOÀN - CHẤT LƯỢNG - TIẾN ĐỘ - HIỆU QUẢ”.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ như BHYT, BHXH, BHTN, …. theo quy định của Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Phong trào thi đua, văn hóa, văn nghệ thể thao
- Thăm quan du lịch…
- Thứ 7 xanh
Lịch sử thành lập
- Ngày 01/02/2008, Tiền thân là CTCP LISEMCO 2 được thành lập với VĐL là 50 tỷ đồng.
- Ngày 31/08/2011, Chính thức trở thành công ty đại chúng.
- Ngày 25/04/2016, CT được đổi tên thành CTCP Cơ khí xây dựng AMECC.
- Ngày 06/02/2017, Giao dịch đầu tiên trên sàn UPCoM với giá tham chiếu 11,200đ/cp.
- Ngày 02/05/2018, Tăng vốn điều lệ lên 200 tỷ đồng. .
- Ngày 25/01/2019, Tăng vốn điều lệ lên 300 tỷ đồng. .
- Ngày 27/12/2019, Tăng vốn điều lệ lên 333 tỷ đồng. .
- Ngày 27/02/2021, Tăng vốn điều lệ lên 366.29 tỷ đồng
Mission
AMECC mang lại sự thịnh vượng và niềm tin cho khách hàng cũng như nhà đầu tư, không ngừng phát triển và gia tăng giá trị cuộc sống cho người lao động và toàn xã hội.