Mô tả công việc
JOB SUMMARY
A cashier assists customers with the in-store check-out process, including ringing up sales, bagging items, processing payments, and providing change. They are also responsible for counting the cash register drawer at the end of each shift, maintaining records, and reporting low stock. The cashier follows guidelines and works under the supervision of a manager. This role contributes to customer satisfaction and revenue growth.
CORE WORK ACTIVITIES
- Handle cash, credit or check transactions with customers.
- Scan items and collect payments.
- Make sure the pricing is correct.
- Provide change, receipts, refunds, and tickets.
- redeem stamps and coupons.
- Count money in cash drawers at the beginning and end of shifts to confirm that amounts are exact and appropriate change is available.
- Make referrals, cross-sell products, and introduce new ones.
- Resolve customer problems, advise them, and supply appropriate information.
- Carefully bag items.
- Greet clients upon arriving or exiting the establishment.
- Maintain a neat and tidy checkout area
- Keep transactional reports.
- Process returns and inspect products for damage.
- Answer client inquiries and contact a management if the answer does not resolve the issue.
- Bag, box, or wrap packages.
- Deal with consumers pleasantly to ensure their pleasure.
Quyền lợi được hưởng
- Days off/week: 2 days
- Competitive package| 13th salary month
- 30 days probation with full salary
- Full salary & service charge, social insurance during probation (following the labour laws)
- Medical Insurance Plan upon the hotel policy: Social insurance, health insurance and unemployment insurance
- National and international training courses
- Opportunity to develop career
Yêu cầu công việc
- College graduation or above.
- Fluent English skill in communication, confident and be able to work independently.
- Prefer candidates with experience in similar position.
- Basic skills in hospitality industry.
- Be hard-working, careful, flexible and responsible.
Yêu cầu hồ sơ
Công ty Liên doanh Vận chuyển Quốc tế Hải Vân (gọi tắt là Hải Vân) được thành lập vào năm 1999 bởi hai công ty: Công ty TNHH Thương mại Hải Vân – Việt Nam và Công ty AC Electrical Accessories International Pte. Ltd. – Singapore (Công ty TNHH Thương mại Hải Vân là một công ty có hàng chục năm kinh nghiệm trong lĩnh vực dịch vụ vận chuyển khách du lịch quốc tế và cho thuê xe tại Việt Nam. Công ty AC Electrical Accessories International Pte. Ltd. là một chuyên gia trong lĩnh vực thiết bị điện và giao thông vận tải tại Singapore).
Hải Vân hiện nay là thương hiệu hàng đầu về mặt chất lượng trong lĩnh vực vận chuyển du lịch trên phạm vi toàn quốc. Hầu hết các công ty du lịch thuộc phân khúc khách du lịch nước ngoài cao cấp, khách hội nghị, hội thảo...(MICE) đều chọn Hải Vân làm nhà cung cấp dịch vụ vận chuyển.
Từ năm 2008, Hải Vân đã triển khai và trở thành một trong những thương hiệu hang đầu về mặt chất lượng trong lĩnh vực vận chuyển hành khách liên tỉnh trên phạm vi các tỉnh Tây Bắc. Với hệ thống xe giường nằm cao cấp, đội ngũ lái xe, tiếp viên được đào tạo chuyên môn bài bản, văn hóa phục vụ tận tình, chu đáo
Từ tháng 5 năm 2011 Hải Vân tiếp tục mở rộng hoạt động kinh doanh trong lĩnh vực vận chuyển hành khách công cộng với các Tuyến Bus từ Trung tâm Hà Nội về các khu vực Ba Vì, Sơn Tây, Mỹ Đức: Ba Thá và Xuân Khanh, Kênh Đào và tuyến bus nội đô 64: Nam Thăng Long – TT TM Bình An.
Làm việc tại Hải Vân là bạn đã tham gia vào một môi trường năng động, nhiều cơ hội thăng tiến và phát triển bản thân. Tại Hải Vân mọi đóng góp của bạn đều được ghi nhận và khích lệ bằng chính sách đãi ngộ hấp dẫn, và nhiều chế độ ưu đãi khác dành cho nhân viên sử dụng dịch vụ xe của Công ty.