Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
[Hcm] Technical Support - It Field (Business Của Tập Đoàn)
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển:
01/09/2024
Hạn nộp hồ sơ:
03/10/2024
Hình thức:
Full-time
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Tầng 12, toà nhà LIM II, 62A, CMT8, Q3, TP.HCM
Mô tả công việc
- Monitor and troubleshoot production issues for various systems and applications
- Collaborate with cross-functional teams to identify and resolve production issues
- Perform root cause analysis and provide solutions to prevent future issues
- Create and maintain documentation related to production issues and resolutions
- Implement and maintain processes and procedures to improve production support
- Provide daily, weekly, and monthly reports on system performance and issue status
- Coordinate with development teams to ensure proper deployment and release of software updates
- Participate in on-call rotation and respond to production issues after business hours
- Competitive salary & bonus, and 13th salary
- Social insurance, Health insurance & Unemployment insurance
- Learn and be trained by foreign partner experts
- Work in a dynamic, professional environment
- Provide full working equipment
- Other attractive benefits as company policy
KINH NGHIỆM
Yêu cầu công việc
- Bachelor's degree in Computer Science or related field
- 2-4 years of experience in Production Support or related role
- Strong technical skills in Java, SQL, UNIX, and scripting languages
- Ability to troubleshoot and resolve complex production issues efficiently
- Excellent problem-solving and analytical skills
- Effective communication skills to collaborate with cross-functional teams effectively
- Willingness to participate in on-call rotation
- Fluent in speaking and reading English
- If you are interested, please leave your information by clicking the "Apply" button below.
- Contact information: (84-8) 3920 2555 - Press: 111 - Ms. Dung
Ứng Tuyển
Yêu cầu công việc
- Bachelor's degree in Computer Science or related field
- 2-4 years of experience in Production Support or related role
- Strong technical skills in Java, SQL, UNIX, and scripting languages
- Ability to troubleshoot and resolve complex production issues efficiently
- Excellent problem-solving and analytical skills
- Effective communication skills to collaborate with cross-functional teams effectively
- Willingness to participate in on-call rotation
- Fluent in speaking and reading English
- If you are interested, please leave your information by clicking the "Apply" button below.
- Contact information: (84-8) 3920 2555 - Press: 111 - Ms. Dung
Ứng Tuyển
Khu vực
OPPO VIỆT NAM
Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
OPPO là thương hiệu toàn cầu cung cấp các thiết bị và dịch vụ công nghệ đột phá để đem lại cho người dùng
một hệ sinh thái kết nối thông minh trong tương lai. OPPO đã ra mắt điện thoại di động Smile Phone đầu tiên vào năm 2008, đánh dấu sự khởi đầu của một hành trình khám phá và tiên phong khác biệt trong công nghệ. Sau hơn 10 năm không ngừng nỗ lực và phát triển OPPO đã mở rộng quy mô rộng hơn
Review OPPO VIỆT NAM
4.1
25 review
07/11/2023
★
★
★
★
★
Sale/Nhân viên kinh doanh
tại Hồ Chí Minh
Công ty thấy gớm, vừa toxic vừa drama, môi trường thì bè phái (Fb)
07/11/2023
★
★
★
★
★
Sale/Nhân viên kinh doanh
tại Hồ Chí Minh
Thử việc 6 tháng thôi xin chào, không đầu tư máy móc phục vụ cho công việc, Lương không cao (Fb)
10/04/2016
★
★
★
★
★
Nhân Viên Tư Vấn Bán Hàng
tại Hồ Chí Minh
Học được tinh thần làm việc theo nhóm và hỗ trợ lẫn nhau
Những nghề phổ biến tại OPPO VIỆT NAM
Bạn làm việc tại OPPO VIỆT NAM? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
OPPO VIỆT NAM
Click để đánh giá