Các phòng ban đang tuyển dụng tại CÔNG TY TÀI CHÍNH PTF

Ngân hàng
Buôn bán/ Kinh doanh
Công nghệ thông tin
Tài chính - Kế toán
Dịch vụ khách hàng
Marketing/ Truyền thông
Hành chính
Giáo dục

Việc làm CÔNG TY TÀI CHÍNH PTF

Cập nhật 02/03/2025 15:22
Tìm thấy 15 việc làm đang tuyển dụng
Công ty tài chính TNHH MTV Bưu điện
Sales Officer (Tenant Coordinator, Aeon Mall Binh Tan & Aeon Mall Tan Phu - 442)
CÔNG TY TÀI CHÍNH PTF
174 việc làm 2 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 24/12/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

AEONMALL Vietnam Co., Ltd. is a core enterprise of AEON group, specializing in shopping mall development and business operation. Based on the basic philosophy "The customer first", we are continuing our efforts to create malls that enhance the quality of life, stimulate local economic activity, and contribute to community life and culture.
Because of business demand, we are in need of recruiting 01 Sales Officer in AEON MALL Binh Tan or AEON MALL Tan Phu Celadon.
- Work location: AEON MALL Binh Tan (No.01, Street 17A, Quarter 11, Binh Tri Dong B Ward, Binh Tan District, HCMC)/ AEON MALL Tan Phu Celadon (30 Tan Thang, Son Ky Ward, Tan Phu District, HCMC)
- Working time: Average 5 days/week and in shift (A shift 8:30 AM - 5:30 PM & C shift 1:30 PM - 10:30 PM, about 5-7 C shifts per month), 2 OFF days/week not fixed on weekends, some shifts on public holidays
Job summary:
Follow business & operation of tenants in shopping mall. Provide timely support to improve sales performance/ operation of tenants to achieve company targets.
Detailed job description:
1. Keep track of tenants' sales and support if needed to achieve the Category's target and complete daily tasks including controlling tenants' image and service based on company policy (25%);
2. Make category monthly reports, store manager reports, and other reports requested by Supervisors (15%);
3. Encourage and persuade tenants to contribute value to Mall's programs to ensure a win-win relationship (15%);
4. Collect tenants' information (promotions, activities, sales operations...) to implement tenants' push sales and optimize their sales as well as reach more customers (10%);
5. Support and prepare for campaigns, sales events as assigned by Supervisor while cooperating with agency and suppliers of the events on time as scheduled (10%);
6. Handle paperwork and document related to tenants, suppliers, and agencies on time (10%);
7. Patrol and frequently check tenants to ensure tenants follow AM's standard services, performance, and revenue (10%);
8. Other tasks as assigned by upper level (5%).

Yêu cầu công việc

1. Bachelor's degree, any field;
2. Candidates with 1 - 2 years of experience in Sales, Customer Service, or related fields are preferred;
3. Good at both spoken and written English and Vietnamese;
4. Good at Microsoft Office;
5. Have analyzing and customer focus mindset;
6. Good at teamwork and coping with stress;
7. Willing to work in shift.
BENEFITS
+ 2 days-off per week.
+ 14 annual leave days per year.
+ Birthday leave with present.
+ 5 sick leave days per year with full pay.
+ Additional health insurance 24/7.
+ Training and development opportunities.
+ Annual team-building and company trip.
+ Annual health check.
+ Bonus and salary review once per year (depend on Company business and staff work performance).
+ Have a chance to work in No. 1 Shopping Mall developer in Vietnam.
+ Professional and dynamic work environment.

Quyền lợi được hưởng

Chăm sóc sức khoẻ
Clear policies and benefits for employees
Đào tạo
Opportunities to be trained and instructed by experienced leaders
Khác
Work with friendly & supportive colleagues and leaders
Khu vực
Báo cáo

Công ty tài chính TNHH MTV Bưu điện
CÔNG TY TÀI CHÍNH PTF Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
Số 3 Đặng Thái Thân

Công ty tài chính TNHH MTV Bưu điện là một tổ chức tín dụng phi ngân hàng, được thành lập và tổ chức dưới hình thức công ty TNHH Một Thành Viên với 100% vốn của NGÂN HÀNG THƯƠNG MẠI CỔ PHẦN ĐÔNG NAM Á (SeABank). Công ty Tài chính Bưu điện được tổ chức và hoạt động theo luật của các tổ chức tín dụng, luật doanh nghiệp và các luật khác có liên quan.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng Bảo hiểm y tế, bảo hiểm xã hội, bảo hiểm thất nghiệp
  • Gói bảo hiểm sức khỏe cho CBNV: PVI

Các hoạt động ngoại khóa

  • Bóng đá
  • Du lịch

Lịch sử thành lập

  • Năm 1998, PTF ra đời, trực thuộc Tập đoàn Bưu chính Viễn thông Việt Nam VNPT. PTF là một trong các Công ty Tài chính đầu tiên tại Việt Nam.
  • Năm 2011, Nhận quyết định Công nhận danh hiệu Tập thể lao động hoàn thành nhiệm vụ công tác.
  • Năm 2016, Nhận Cờ thi đua cho Tập thể về thành tích Hoàn thành xuất sắc nhiệm vụ
  • Năm 2018, Tái cấu trúc doanh nghiệp với 100% vốn điều lệ thuộc về SeABank
  • Năm 2021, Triển khai sản phẩm cho vay tiền mặt. Đến tháng 11/2021 PTF đã có mặt tại 17 tỉnh thành với 18 chi nhánh trên cả nước.

Mission:

Lấy khách hàng làm trung tâm, PTF cung cấp những sản phẩm dịch vụ chuyên biệt, phù hợp nhu cầu và mong muốn của nhiều phân khúc khách hàng với trải nghiệm dịch vụ tốt nhất để nâng cao năng lực tài chính và chất lượng sống của cộng đồng.

Những nghề phổ biến tại CÔNG TY TÀI CHÍNH PTF

Bạn làm việc tại CÔNG TY TÀI CHÍNH PTF? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo CÔNG TY TÀI CHÍNH PTF

CÔNG TY TÀI CHÍNH PTF

Click để đánh giá