Mô tả công việc
- Develop the market: Execute sales strategies and achieve established quota in the assigned territory by identifying and closing business opportunities through territory management, target account prospecting and profiling
- Build the relationship with customers: Own the services relationship and is responsible for understanding the customers’ business needs and direction in order to help them quantify and achieve their business objectives; Owns the territories services pipeline and is responsible for both prospecting and closing services opportunities; Maintain effective relationships with established customers and develop strategies to maximize services depth and revenue opportunities;
- Selling: Responsible for Oracle Netsuite full services by thoroughly assessing the customers’ needs and presenting appropriate services solutions;
- Maintain a thorough knowledge of Gimasys and Partner’s products and technology, as well as industry trends: Proactively maintain strong relationships with Sales team members and other Units in Gimasys (e.g. for cross-selling) Reporting of activities, including weekly and monthly sales forecasts, the status of the pipeline and results of prospecting activities;
Yêu cầu công việc
- Bachelor’s Degree in Business Administration is preferred;
- 5-7 year experience in ERP, finance Solution Selling techniques with an emphasis on strong account and territory management;
- Ability to build relationships and quickly develop trust with C-level executives;
- Strong presentation, communication, organization, multitasking, and time management skills;
- Entrepreneurial mindset being able to put yourself in the customer’s shoes and driving continuous improvement and optimization
- Ability to build relationships and lead consulting engagements through incisive questioning, clear communication and a professional trust building manner; strong relationships with a diverse set of internal and external constituencies including senior level executives, legal, technical, finance, support, sales and marketing experts
- Demonstrated ability to manage difficult situations (technical + interpersonal) routinely sought after to address extremely complex, critical customer issues
- IELTS from 6.0 or equivalent is preferable (for daily business communication with customers and providers and studying product-related technical documents
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary (negotiation)
- Bonus: laptop provision,phone allowance,
- Bonus according to company policy: company gifts on special days and holidays
- Salary review once per year
- Social Insurance, Health Insurance, Unemployment Insurance according to Labour law
- Health Insurance (PTI), Annual health Check-Up, teambuilding, company trip
- Working time: Monday - Friday
- Annual leaves at least 12 days per year
- Career development: company-sponsored training and exam registration for the acquisition of international IT certifications; involve in IT projects with industry experts; personalized career path development
- Working environment: dynamic, professional and creative environment to promote the best of their abilities at work.
Chubb Life là khối kinh doanh Bảo hiểm Nhân thọ (BHNT) toàn cầu của Tập đoàn Chubb. Tại Châu Á, Chubb Life đã thành lập các đơn vị thành viên với 100% vốn sở hữu tại Hong Kong SAR, Indonesia, Hàn Quốc, Myanmar, Đài Loan, Thái Lan, Việt Nam và một công ty liên doanh BHNT tại Trung Quốc.
Chubb Life Việt Nam bắt đầu hoạt động kinh doanh tại Việt Nam vào năm 2005 và thành lập Công ty TNHH Một thành viên Quản lý Quỹ Chubb Life (Chubb Life FMC) vào năm 2013. Để đáp ứng nhu cầu bảo vệ và an toàn tài chính cho đa dạng các nhóm khách hàng tại thị trường Việt Nam, Chubb Life Việt Nam cung cấp một danh mục các sản phẩm và dịch vụ về bảo hiểm nhân thọ, sức khỏe và đầu tư toàn diện thông qua mạng lưới văn phòng rộng khắp trên toàn quốc.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm chăm sóc sức khỏe Bảo Minh
- Được hưởng bảo hiểm xã hội theo quy định của Luật
Các hoạt động ngoại khóa
- Team Building
- Du lịch hàng năm
Lịch sử thành lập
- Ngày 04/05/2005, Được cấp phép thành lập và hoạt động để kinh doanh bảo hiểm nhân thọ tại Việt Nam.
- Năm 2005, Chủ tịch ACE Life toàn cầu nhận giấy phép thành lập và hoạt động của ACE Life.
- Năm 2012, Vượt qua mốc doanh thu nghìn tỷ đồng.
- Năm 2013, thành lập Công ty TNHH Một thành viên Quản lý Quỹ Chubb Life (Chubb Life FMC)
- Năm 2016, Đổi tên từ ACE Life thành Chubb Life Việt Nam – Thương hiệu Chubb Life chính thức được giới thiệu tại Việt Nam, sau thương vụ M&A lớn nhất lịch sử ngành bảo hiểm giữa Tập đoàn ACE và Chubb với giá trị 28,3 tỷ USD.
- Chubb Life Việt Nam là doanh nghiệp hiếm hoi đạt lợi nhuận chỉ sau 4 năm hoạt động và kinh doanh có lợi nhuận trong 13 năm liên tiếp. Năm 2021, tổng doanh thu phí bảo hiểm gốc của Chubb Life Việt Nam đạt 4.499 tỷ đồng, lợi nhuận trước thuế đạt 980 tỷ đồng.
- Chubb Life Việt Nam hiện nay có 61 văn phòng trên toàn quốc, bao gồm 1 trụ sở chính, 7 chi nhánh và 53 phòng giao dịch.
Mission
- Sứ mệnh của Chubb Life Việt Nam là bảo vệ hàng triệu khách hàng Việt.
Review Bảo hiểm Chubb Life Vietnam
Muốn phát triển ở đây thì phải theo sale các bác ạ. Công ty suốt ngày mở các lớp học. Lúc đầu tôi vào đây còn thấy bị lừa vì đăng tin tuyển dụng là có lương cứng qua 2 vòng phỏng vấn đỗ rồi mới biết không có lương hay trợ cấp như trong jd mà chỉ có thưởng theo kpi...(rv)
Apply HR Intern nhưng khi vào đều lái bạn qua làm sale, 10 người như 10 (này mình đã kiểm chứng với các bạn cùng vô 1 đợt).(rv)
Giao tiếp lịch sự , trang trọng , khiến cho sự lịch thiệp trong môi trường chuyên nghiệp của bạn cải thiện rõ rệt(rv)