Mô tả công việc
- Develop and implement sales strategies to achieve company sales goals and objectives.
- Be responsible for managing all sales activities, and delivering sales targets
- Conduct market research and identify potential new customers, industries, and market segments.
- Prospect, qualify, and build a pipeline of new business opportunities
- Build and maintain strong relationships with key decision-makers and stakeholders in prospective customer organizations.
- Conduct sales presentations and product demonstrations to showcase the value of our offerings and convert leads into customers.
- Negotiate and close sales deals to meet or exceed sales targets and revenue goals.
- Provide regular sales forecasts, make business plans, business performance reports to the senior management team.
- Stay up-to-date with industry trends, market conditions, and competitor activities to identify opportunities and stay ahead in the market.
Yêu cầu công việc
- Minimum educational requirements: Bachelor’s degree in business administration, Printing, Packaging, or other relevant fields
- At least 2 years’ experience in business-to-business sales, packaging/printing preferred
- Experience in Sales to large global organizations.
- Experience in leading a team.
- Great verbal and written communication skills
- Good command of English. Chinese is an advance.
- Able to manage, motivate, train, and develop self, team, and factories to achieve
- Good active listening, negotiation, presentation, communication, and management skills.
- Have systematic skill and sales management skill.
- People-oriented, results-driven, bring optimism and positive energy to the team.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary and bonus
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance according to Labor Laws
- Professional, dynamic working environment
- Opportunity for your long-term career development and advancement.13th month salary and extra bonus (depends on the business situation)
- Annual company trip
- Annual leaves to be increased 1 extra day every 5 years
- Annual salary review
- Salary: Negotiation
Thành lập vào ngày 26 tháng 07 năm 2001 và chính thức đi vào hoạt động từ năm 2004. Sau nhiều năm hoạt động, Công ty TNHH thực phẩm Đông Đô đã không ngừng phát triển lớn mạnh để trở thành thương hiệu hàng đầu Việt Nam với vị trí vững chắc trên thị trường, chuyên phân phối các mặt hàng thực phẩm đông lạnh có chất lượng và dinh dưỡng cao.
Hướng đến mục tiêu phát triển bền vững, Đôi Đũa Vàng liên tục thấu hiểu mong muốn của khách hàng, thay đổi và cải tiến về công nghệ đưa đến thị trường những dòng sản phẩm hoàn hảo nhất
“Trở thành doanh nghiệp chế biến và cung cấp thực phẩm hàng đầu Việt Nam, có đủ năng lực quản trị để thích ứng với quá trình toàn cầu hóa.