Company Description
Japanese company
Tan Phu, HCM
Job details:Job involves visualizing the marketing concept and conveying it in an attractive and accurate manner. You will be responsible for total direction of all aspects of marketing, including market research, new product planning, and sales strategy planning.
< Work to be practiced in the future>
・ New product planning and sales strategy development
・ Marketing research analysis and communication design
・ Planning creative concepts for catalogs, packaging, etc.
・ Directing in-house designers and external stakeholders
➢ Working directly with Japanese Marketing Director
➢ To be trained marketing skills by Japanese Director
Benefits:◼ Salary
・ experienced * 15Mvnd~/month
・ inexperienced * 10Mvnd~/month
* Negotiation of Income would be required depending on ability and skill
◼ Working hours: Monday to Friday: 8:00 to 17:00 (Lunch break: 12:00 to 13:00)
◼ Social insurance, personal income tax, health insurance included
◼ The 13th month salary
Requirements:- Graduates of a four-year university with major in Marketing
- With flexible and multifaceted thinking skills, as the field of marketing is broad.
- ・Preparation of materials using Excel, Word, and PowerPoint
- ・ English (Daily conversation level)
- < Favorable skills>
- ・ Japanese (Greeting level)* will be an advance for our consideration in Interviewing (We are a Japanese group company)
- ・ Data creation using Adobe (illustrator, Photoshop)
Thành lập vào ngày 26 tháng 07 năm 2001 và chính thức đi vào hoạt động từ năm 2004. Sau nhiều năm hoạt động, Công ty TNHH thực phẩm Đông Đô (Đôi Đũa Vàng) đã không ngừng phát triển lớn mạnh để trở thành thương hiệu hàng đầu Việt Nam với vị trí vững chắc trên thị trường, chuyên phân phối các mặt hàng thực phẩm đông lạnh có chất lượng và dinh dưỡng cao.
Hướng đến mục tiêu phát triển bền vững, Đôi Đũa Vàng liên tục thấu hiểu mong muốn của khách hàng, thay đổi và cải tiến về công nghệ đưa đến thị trường những dòng sản phẩm hoàn hảo nhất
“Trở thành doanh nghiệp chế biến và cung cấp thực phẩm hàng đầu Việt Nam, có đủ năng lực quản trị để thích ứng với quá trình toàn cầu hóa.