Các phòng ban đang tuyển dụng tại Crossian

Marketing/ Truyền thông
Công nghệ thông tin
Nghệ thuật - Thiết kế
Hành chính
Buôn bán/ Kinh doanh
Tài chính - Kế toán
Dịch vụ khách hàng
Quản lý sản phẩm & dự án

Việc làm Crossian

Cập nhật 09/10/2025 07:09
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Công Nghệ Và Giải Pháp Phần Mềm Crossian
[HN] Công Ty Crossian Technology Tuyển Dụng Customer Support Collaborator - Call/Email Team (Night Shift) Part-time 2024
Crossian 3.8★
40 đánh giá 161 việc làm 7 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 30/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 02/08/2024
Hình thức: Bán thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Đang cập nhật
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hà Nội

Mô tả công việc

COMPANY INTRODUCTION

Crossian is a high- growth technology- driven e- commerce business. Behind our success are our people. As a start- up formed in 2020, we have created a fast- paced and dynamic environment, enabling our people to reach a cumulative average growth rate of over 700% in just under 4 years. Our mission now is to build direct- to- consumer brands and increase customer LTV.
https://www.facebook.com/Crossian- Technology- 116725976856734

Why choose Crossian?

Premium healthcare insurance.
High- end working environment (central location, modern equipment, lunch/ drink/ snack).
Clear career roadmap, chance to be promoted and rotate.
Fair, transperant and open working environment/ culture
Attractive income (competitive salary, monthly unlimited incentives, annual performance bonus).

Customer Support Collaborator- Call Team Part- time

Mức lương

Thỏa thuận

JOB DESCRIPTION

Provide exceptional levels of customer satisfaction by demonstrating patience and empathy towards customers from diverse cultures and backgrounds in the US
Assist supervisors/manager in projects such as call report, developing call scripts or knowledge base content. Provide input on how to improve customer experience
Recognize low customer satisfaction call and provide constructive feedback and recommendations to agents for improvement. Alert the management team of trends in customer calls or any suspicious event
Identify and escalate issues to higher- level management when necessary
Answer and address a high volume of incoming call inquiries related to product issues, sales policies, and order status in a professional and courteous manner
Meet or exceed key performance indicators for call resolution rate, customer satisfaction

REQUIREMENTS

1 year of experience in customer service support; preference is given to candidates from customer- facing sectors or with experience in a start- up environment
Proficient in English listening, verbal, and written communication skills. IELTS above 6.5 or equivalent
Experience with support applications like Freshdesk, Zendesk, and Teamsupport is nice to have
Ability to present yourself and the company in a professional manner
Working hours requirements
Can work remotely on the weekends and public holidays
Ability to handle stressful situations and establish rapport with the client
Have sought knowledge of customer service practices and principles
Customer relationship management experience is strongly desired
Can work under high- pressure
Minimum 5 shifts per week (night shift, specific time to be discussed)
Minimum 4 hours per shift
Minimum 2 shifts on weekends
80% of total shifts on- site
Part- time staffs may register to work additional hours and shifts if available

BENEFITS

Competitive hourly rate (Email: 65K VND- Call: 85K VND per hour)
Adequate training provided to help you become a professional Customer Support Agent
Adequate equipment provided
A Pantry and a Crossian Cafe stocked with goodies, ready to serve
Opportunity to earn monthly KPI bonuses of an additional 10% per hour
Fair, transparent, and open working culture
Work- from- home/Remote option

HOW TO APPLY

Deadline: 23:59 10/7/2024
Submit your application via the APPLY NOW button below.
Note: Only selected candidates will be contacted (via email). Make sure that your email and Spam/ Promotions box are checked regularly so that you will not miss any notifications from us.

APPLY NOW

20 applicants

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-06-30 19:05:02

Khu vực
Hết hạn ứng tuyển
Báo cáo

Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 1, Pax Sky, 63-65 Ngô Thì Nhậm, Phường Phạm Đình Hổ, Quận Hai Bà Trưng, TP Hà Nội, Việt Nam

Crossian là một doanh nghiệp thương mại điện tử dựa trên công nghệ có tốc độ tăng trưởng cao. Đằng sau sự thành công của chúng tôi là con người của chúng tôi. Là một công ty khởi nghiệp được thành lập vào năm 2020, chúng tôi đã tạo ra một môi trường năng động và có nhịp độ nhanh, cho phép mọi người của chúng tôi đạt được tốc độ CAGR chung trên 400% chỉ trong vòng chưa đầy 3 năm. Sứ mệnh của chúng tôi hiện nay là xây dựng thương hiệu DTC và tăng LTV của khách hàng bằng cách cung cấp các sản phẩm có giá trị tốt nhất được hỗ trợ bởi các chính sách dịch vụ khách hàng vô nghĩa vì Lấy khách hàng làm trung tâm là giá trị cốt lõi của chúng tôi.

Chính sách bảo hiểm

  • Gói bảo hiểm sức khỏe toàn cầu
  • Các quyền lợi khác theo Chính sách Công ty và Luật Lao động Việt Nam
     

Các hoạt động ngoại khóa

  • Tham gia các hoạt động ngoại khóa của công ty 
  • Chuyến đi công ty hàng năm (ngân sách lên tới $1200), xây dựng nhóm (120$/năm), các sự kiện/hoạt động gắn kết
     

Lịch sử thành lập

  • Thành lập năm 2020
  • Ngày hoạt động: 16/07/2020

Mission

  • CÔNG TY TNHH CÔNG NGHỆ VÀ GIẢI PHÁP PHẦN MỀM CROSSIAN VIỆT NAM quyết tâm phát triển và đem đến những sản phẩm và dịch vụ chất lượng cao nhất cho khách hàng. Chúng tôi luôn nỗ lực và sáng tạo để phục vụ các nhu cầu của khách hàng, giúp đỡ khách hàng trong quá trình sử dụng dịch vụ của chúng tôi.

Review Crossian

3.8
40 review

Review Highlights

Cập nhật 20/02/2025

Ưu điểm

  • Làm việc khá hardcore nên được đảm nhiệm nhiều tasks, giúp grow tốt hơn đối với newbie (324 reviews)
  • Bonus cuối năm khá cao (235 reviews)
  • Công ty start-up nên học hỏi được nhiều (276 reviews)
  • Công ty trả lương đầy đủ đúng hạn, lại còn chia 2 khoản từ công ty Việt Nam và công ty Mỹ (342 reviews)

Nhược điểm

  • Làm việc khá áp lực, phải OT nhiều (312 reviews)
  • Nhiều quy định (có thể khiến nhân viên mới cảm thấy) ngặt nghèo (376 reviews)
  • Môi trường khởi nghiệp nên có nhiều việc phải làm gấp ( 409 reviews)

02/10/2025
Nhân viên tại Hà Nội

Mức thu nhập khủng, pantry luôn đầy ắp đồ ăn (IT)

30/09/2025
Nhân viên tại Hà Nội

Chế độ, con người đều tốt, mọi thứ minh bạch (IT)

02/10/2025
Nhân viên tại Hà Nội

Đồng nghiệp khá nice, supportive, có cạnh tranh nhưng ít drama (IT)

Những nghề phổ biến tại Crossian

Bạn làm việc tại Crossian? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Crossian

Crossian

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo