Việc làm Công Nghệ VIHAT

Cập nhật 27/10/2024 00:19
Tìm thấy 7 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Công Nghệ VIHAT
Customer Service Manager
Công Nghệ VIHAT 1.0★
19 việc làm 21 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 07/09/2024
Hạn nộp hồ sơ: 08/10/2024
Hình thức: Fulltime
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Đang cập nhật
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

We are looking for a dynamic and data- driven Customer Service Manager to lead our customer service team. You will oversee a large team, including both in- house full- time employees (FTE) and Business Process Outsourcing (BPO) agents. Your primary goal will be to enhance the customer experience by setting and achieving clear KPIs, managing day- to- day operations, and continuously improving processes through data analysis and innovation. The ideal candidate will possess outstanding leadership, and a track record of delivering measurable improvements.


What you will do

Manage customer support tickets, ensuring timely and effective resolutions.
Report directly to the Head of Customer Experience, presenting insights and updates on team performance and customer satisfaction.
Oversee workforce management, including shift planning and salary calculations.
Supervise a large team of customer service agents (both in- house and BPO).
Analyze customer feedback and operational data to identify areas for improvement and implement solutions.
Lead initiatives to enhance customer satisfaction and experience across all touchpoints.
Collaborate with internal teams to optimize customer support workflows and tools.
Set and monitor clear Key Performance Indicators (KPIs) for customer service agents to ensure high performance.


What you will need

Bachelor’s degree in Business, Management, or a related field.
A minimum of 8 years of experience ideally within fintech or fast- paced industries, with at least 3 years in a leadership role
Excellent communication and interpersonal skills.
Strong leadership skills with the ability to manage both in- house and outsourced employees.
Strong analytical and problem- solving skills, with the ability to use data to inform decisions and drive change.
Experience in setting KPIs and managing operational performance.
Experience with change management principles and methodologies.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-07 00:25:02

Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Công Nghệ VIHAT
Công Nghệ VIHAT Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
140 -142 Đường số 2, Khu nhà ở Vạn Phúc 1, phường Hiệp Bình Phước, Tp.Thủ Đức

Công ty TNHH Công Nghệ ViHAT được thành lập ngày 06 tháng 12 năm 2013  do Sở Kế hoạch và Đầu tư TP. Hồ Chí Minh cấp phép. Văn hóa của ViHAT gắn liền với 6 cặp giá trị cốt lõi bao gồm: Tận tâm – Trách nhiệm, Sáng tạo – Cải tiến, Chia sẻ – Hợp tác, Công bằng – Chính trực, Chủ động – Dấn thân, Chung sức – Đồng lòng. Hơn 2 triệu lượt truy cập / năm, với 200 ngàn lượng người đăng ký có mặt trên 50 quốc gia. Chính thức khai trương văn phòng tại Cambodia.
Không chỉ phát triển các sản phẩm chủ chốt, ViHAT còn đi đầu tư các dự án tiềm năng khác như: WIDDY, BeCare.io…
Dần đầu trong công tác hỗ trợ các doanh nghiệp CHUYỂN ĐỔI SỐ trong hoạt động kinh doanh.

Chính sách bảo hiểm

  • Phúc lợi đầy đủ (BHXH, BHYT, BHTN,...).

Các hoạt động ngoại khóa

  • Tham gia các hoạt động ngoại khóa của công ty.

Lịch sử thành lập

  • Công Ty TNHH Công Nghệ VIHAT được thành lập vào năm 2013

Mission

SỨ MỆNH: Phát triển, triển khai các ứng dụng di động giúp giải quyết các nhu cầu thiết thực hàng ngày của cá nhân và doanh nghiệp.


Review Công Nghệ VIHAT

1.0

Những nghề phổ biến tại Công Nghệ VIHAT

Bạn làm việc tại Công Nghệ VIHAT? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công Nghệ VIHAT

Công Nghệ VIHAT

Click để đánh giá