- Hiring Manager: Head of Sales, North
- Location: Hanoi or Hochiminh
We are an innovative global healthcare company that helps the world stay ahead of infectious diseases by delivering more than 500 million vaccine doses a year. Across different countries, our talented teams are exploring new technologies to protect people and promote healthy communities. We chase the miracles of science every single day, pursuing progress to make a real impact on millions of patients around the world.
Main responsibilities:
- Set and monitor sales targets for designated territories
- Develop strategic plans to achieve sales objectives
- Cultivate relationships with Key Accounts (KAs) and Key Opinion Leaders (KOLs)
- Ensure enduring partnerships with diverse customers
- Design and execute comprehensive promotional plans
- Tailor special campaigns for key accounts
- Engage with high-level stakeholders
- Conduct group presentations to enhance product visibility
- Gather and analyze information on SP products, customer feedback, and competitors
- Participate in industry events to stay updated on market trends
- Contribute insights to refine SP's strategic positioning
- Delivering new GtM model successfully including remote detailing /other resources investment
- Understanding HCPs relevant touchpoint and proactively propose the engagement plan for sale at their territories
- Contribution to the digital engagement plan and excellence execution
- Develop skills for MR via coaching
- Leverage the strengths and improvement area of each member of the team
- Inspiring the team to implement the new GtM model
- Ensure seamless coordination between sales and administrative functions
- Foster collaboration and integration with other functions and external stakeholders to enhance the efficiency of cross-functional processes and projects.
- Sales & KAM experience at Regional level for MNC pharmaceutical companies.
- Education Background: Pharmaceutical University graduate or more.
- Pharmaceutical Industry Understanding: Deep understanding of the pharmaceutical industry’s regulatory environment, market dynamics and customer engagement
- Customer knowledge: Understanding HCPs preferred experiences. Deep knowledge of key clients & the end-to-end customer journey. CX professionals need to identify and map out the various touchpoints and interactions customers have with the company, from initial awareness to post-purchase support.
- Language proficiency: English
Better is out there. Better medications, better outcomes, better science. But progress doesn’t happen without people – people from different backgrounds, in different locations, doing different roles, all united by one thing: a desire to make miracles happen. So, let’s be those people.
At Sanofi, we provide equal opportunities to all regardless of race, colour, ancestry, religion, sex, national origin, sexual orientation, age, citizenship, marital status, ability or gender identity.
Watch our ALL IN video and check out our Diversity Equity and Inclusion actions at sanofi.com!
Công ty TNHH Công Nghệ ViHAT được thành lập ngày 06 tháng 12 năm 2013 do Sở Kế hoạch và Đầu tư TP. Hồ Chí Minh cấp phép. Văn hóa của ViHAT gắn liền với 6 cặp giá trị cốt lõi bao gồm: Tận tâm – Trách nhiệm, Sáng tạo – Cải tiến, Chia sẻ – Hợp tác, Công bằng – Chính trực, Chủ động – Dấn thân, Chung sức – Đồng lòng. Hơn 2 triệu lượt truy cập / năm, với 200 ngàn lượng người đăng ký có mặt trên 50 quốc gia. Chính thức khai trương văn phòng tại Cambodia.
Không chỉ phát triển các sản phẩm chủ chốt, ViHAT còn đi đầu tư các dự án tiềm năng khác như: WIDDY, BeCare.io…
Dần đầu trong công tác hỗ trợ các doanh nghiệp CHUYỂN ĐỔI SỐ trong hoạt động kinh doanh.
Chính sách bảo hiểm
-
Phúc lợi đầy đủ (BHXH, BHYT, BHTN,...).
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia các hoạt động ngoại khóa của công ty.
Lịch sử thành lập
- Công Ty TNHH Công Nghệ VIHAT được thành lập vào năm 2013
Mission
SỨ MỆNH: Phát triển, triển khai các ứng dụng di động giúp giải quyết các nhu cầu thiết thực hàng ngày của cá nhân và doanh nghiệp.