Việc làm Crystal Elegance Textile Viet Nam

Tìm thấy 8 việc làm đang tuyển dụng
Công ty tnhh Crystal Elegance Textiles Việt Nam
Purchasing Officer/ Nhân viên thu mua
Crystal Elegance Textile Viet Nam
49 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 20/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 10/08/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Huyện Điện Bàn - Quảng Nam

Mô tả công việc

Assist Purchasing manager oversees the operation of purchasing department of the hotel. To liaise with supplier on timely delivery

 Ensure 3 quotations are received for all purchases.

 To sought for new suppliers and cheaper products when available.

 To prepare weekly market prices comparison for all market list products.

 To negotiate the best price for hotel

 To ensure all purchased orders are approved by the authorised person before proceed order to supplier.

Prepares all necessary documents and input of prices to MC systems

 Maintains filing system for product information and price comparison etc

 To ensure comparison prices are correctly and timely updated into the MC system

 To ensure long outstanding delivery Purchase Order are follow-up with supplier and to follow-up with supplier for immediate delivery.

 To prepare record and list of operating equipments purchased and for future replacement.

Constantly review of market prices on daily market list and store items to ensure the supplier do not over charge the hotel.

Review products with Departments Heads and Director of Finance for alternative replacement products to reduce costs.

Review and approve Purchase order to ensure supplier, purchase products and pricing are accurate.

Monthly review of supplier performances of suppliers and prices of all general store, beverages store and dry stores item including hotel printing/stationary items.

Create 100% guest satisfaction by providing the Yes I Can! experience through performance that demonstrates the standards of genuine hospitality and exceeding guest expectations. Provide employees with the training and resources they need to maximize employee engagement and deliver Yes I Can! service and teamwork

 Gives personal attention, takes personal responsibility, and uses teamwork when providing guest service

 Listens, apologizes with empathy, finds a solution and follows through when resolving guest problems

 Provides Yes I Can! genuine hospitality and teamwork on an ongoing basis

 Assumes the responsibility to notice when the guest is not satisfied and uses their best judgment as to when it is appropriate to use the 100% Guest Satisfaction

 Performs other duties required to provide the service brand behavior and genuine hospitality

Adheres to hotel policies and procedures

 Keeps immediate Supervisor promptly and fully informed of all problems or unusual matters of significance.

 Communicate effectively with guests, co-workers and the manager

 Performs all duties and responsibilities in a timely and efficient manner in accordance with established company policies and procedures to achieve the overall objectives of this position

 Maintains a favourable working relationship with all other hotel employees to foster and promote a co-operative and harmonious working environment

 At all times projects a favourable image of the Hotel to the public

 Assist in the development of the Hotel business plan and ensure an overall understanding of its departmental goals and objectives

 Attends work on time as scheduled

 Follows safety and security rules and procedures

Quyền lợi được hưởng

  • Competitive salary and benefit package
  • Learning and development within Radisson Hotels Group
  • Internal Careers Advancement
  • Company shuttle bus 
  • Uniform & duty meals

Yêu cầu công việc

 Two years experience at the same position in hotel purchasing department.

 High school diploma required, bachelor’s degree in hospitality preferred

 Basic communication English

 Collaborate effectively with other hotel employees and managers to ensure teamwork

 Able to resolve conflicts guests, supervisor and employee

 Ability to multitask and work well under pressure

 Basic computer skills in MS Office.

Yêu cầu hồ sơ

Updated CV with full information of working experiences, education history, personal information and photo
Khu vực
Báo cáo

Công ty tnhh Crystal Elegance Textiles Việt Nam
Crystal Elegance Textile Viet Nam Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Khu sản xuất Bình Chuẩn, Phường Bình Chuẩn, Thành phố Thuận An

Tập đoàn Crystal International được ông bà Kenneth Lo thành lập tại Hồng Kông vào năm 1970. Lúc mới thành lập, chúng tôi có một xưởng với một vài máy may và khung dệt kim sản xuất áo len.

Ngày nay, chúng tôi có khoảng 20 cơ sở sản xuất tự vận hành trải rộng trên 5 quốc gia. Với lực lượng lao động khoảng 80.000 người, chúng tôi cung cấp hơn 470 triệu sản phẩm may mặc mỗi năm cho các thương hiệu may mặc tốt nhất trên thế giới, cung cấp cho họ sản phẩm phù hợp vào đúng thời điểm với mức giá hợp lý. Các sản phẩm may mặc đa dạng của chúng tôi bao gồm trang phục phong cách sống, đồ denim, trang phục thân mật, áo len và đồ thể thao cũng như trang phục ngoài trời.

Mô hình kinh doanh đồng sáng tạo của chúng tôi rất quan trọng để đạt được và nâng cao vị thế dẫn đầu ngành của chúng tôi nhờ sự kết hợp mạnh mẽ giữa kinh nghiệm trong ngành gần 5 thập kỷ của chúng tôi, mối quan hệ hợp tác lâu dài với các thương hiệu may mặc hàng đầu toàn cầu, danh mục sản phẩm đa dạng và đa dạng nền tảng sản xuất quốc gia, đã thúc đẩy khả năng của chúng tôi trong việc liên tục tung ra các sản phẩm mới thành công về mặt thương mại cho khách hàng.

Chúng tôi đã phát triển dựa trên văn hóa doanh nghiệp quan tâm đến "Vì lợi ích lớn hơn" - trong đó lợi ích của khách hàng, đồng nghiệp, xã hội và môi trường toàn cầu là ưu tiên hàng đầu của chúng tôi. Chúng tôi tin rằng tính bền vững cho phép chúng tôi tạo ra "giá trị chung" cho các cổ đông và các bên liên quan thông qua quy trình kinh doanh của mình. Để đạt được mục tiêu này, chúng tôi áp dụng cách tiếp cận toàn diện về tính bền vững bằng cách sử dụng năm trụ cột: Môi trường, Đổi mới, Tính toàn vẹn của sản phẩm, Chăm sóc nhân viên và Sự gắn kết với cộng đồng.

Những nghề phổ biến tại Crystal Elegance Textile Viet Nam

Bạn làm việc tại Crystal Elegance Textile Viet Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Crystal Elegance Textile Viet Nam

Crystal Elegance Textile Viet Nam

Click để đánh giá