Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
-
Work with internal marketing teams and external suppliers to drive the successful execution of the project campaigns, project success is paramount.
-
Create and monitor email marketing campaigns to maximize project results.
-
Understanding and being able to run digital ads on SEM: Google ads, social media network: FB ads. A/B testing, ads experiment & analytics for continuous ads performance improvement.
-
Monitor activity, answer questions, create content, analyze trends, and resolve issues on social media channels.
-
Monitor and report on web traffic and source analytics against KPIs.
-
Work on pre-designated content, as well as create original content.
-
Research advertising trends.
-
Research competitors’ pricing and products.
-
Decide on the appropriate placement of ads.
-
Other duties as assigned by the management team.
Yêu Cầu Công Việc
-
Proficient in content creation, strategy, Google Analytics, email marketing, and paid social advertising.
-
Must be strategic, possess strong attention to detail, demonstrate good communication skills, and have exceptional organization.
-
Google Certified.
-
This person must have the ability to work within deadlines and manage multiple tasks and/or projects while portraying a positive attitude.
-
Minimum 2-3 years experience.
-
Prefer candidates with sports knowledge & advocacy, especially on footballs.
-
Open to work at night and weekend shift.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Future Media đang có thế mạnh sản xuất các video, phim hoạt hình về chủ đề giáo dục, giải trí tại các nền tảng YouTube, Facebook, Tiktok trên thị trường quốc tế. Future Media khởi đầu là một đơn vị sản xuất nội dung nhỏ trên YouTube, chưa có vốn, chưa có kinh nghiệm; các sản phẩm của chúng tôi chủ yếu khai thác nội dung trên Youtube. Qua thời gian, Future Media luôn thể hiện sự kiên trì, nỗ lực học hỏi, phát triển, làm việc có hệ thống và không ngừng cải tiến chất lượng nội dung, cùng sự đột phá về tư duy – dám nghĩ lớn làm, Thay đổi để bứt phá chinh phục những tiêu chuẩn khắt khe về chất lượng của những thị trường tiêu chuẩn cao và mở rộng ra toàn thế giới.