Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Accounts Payable Professional
FES VIETNAM
26 việc làm
2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
13/11/2024
Hạn nộp hồ sơ:
13/12/2024
Hình thức:
FULL_TIME
Kinh nghiệm:
2 - 3 năm
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Share this job
Mission Statement
Perform relevant Accounts Payable tasks as a committed team member to meet the needs of Hitachi Energy’s core business partners.
Your Responsibilities
Location Hanoi, Hanoi, Vietnam;
Bac Ninh, Bắc Ninh, Vietnam Job type Full time Experience Experienced Job function Finance Contract Regular Publication date 2024-11-13 Reference number R0066419
Mission Statement
Perform relevant Accounts Payable tasks as a committed team member to meet the needs of Hitachi Energy’s core business partners.
Your Responsibilities
- You will perform necessary activities within the Accounts Payable department to ensure accurate and timely booking and ensure making payment to vendors on time and invoices recorded into system are qualified with tax authority/ company requirements.
- You will perform analysis of specific Accounts Payable accounts on a regular basis and take appropriate action when necessary.
- You will cooperate with AP Center team in India for daily work
- You will comply with and help to achieve Internal Control over Financial Reporting compliance in Accounts Payable for applicable templates.
- You will apply and comply with Financial Accounting and Reporting Manual, IFRS and local GAAP and actively seek opportunities to improve processes.
- You will take high responsibility for the tasks done and commit to the timeline.
- You will deliver commitments and high-quality services to all applicable stakeholders in line with agreed service levels to ensure satisfaction and support other departments so that the business can run smoothly.
- Living Hitachi energy's core values of safety and integrity, which means taking responsibility for your own actions while caring for your colleagues and the business.
- Graduated bachelor’s degree or higher in Finance, Accounting and Auditing.
- Minimum 2 to 5 years of experience in tax and accounting.
- Self-motivated, well-organized and structured with strong attention to detail and learning mindset.
- Resilience - strong ability to work with ambiguity and constantly changing set of circumstances and issues under pressure.
- Ability to think ahead and anticipate prioritizing and plan activities, quickly assimilate complex information and take independent action where necessary.
- Collaborating across boundaries - connects people, ideas, processes and issues. Builds helpful, productive relationships across the organization.
- Influencing and persuading, able to present sound and well-reasoned arguments to convince others and ability to deal with a wide range of people with tact and diplomacy.
- Must have strong knowledge of loc finance ERP, Microsoft Office.
- Fluent in English language, spoken and written.
Location Hanoi, Hanoi, Vietnam;
Bac Ninh, Bắc Ninh, Vietnam Job type Full time Experience Experienced Job function Finance Contract Regular Publication date 2024-11-13 Reference number R0066419
Khu vực
FES VIETNAM
Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
Số 11, Đường số 8, Khu công nghiệp Việt Nam - Singapore, Phường Bình Hòa, Thành phố Thuận An, Tỉnh Bình Dương, Việt Nam
Được thành lập vào năm 1994, Công ty TNHH FES (Việt Nam) là một trong những công ty đầu tiên đưa văn hoá uống cà phê hoà tan vào Việt Nam với 2 dòng sản phẩm MacCoffee 3in1 Đậm Đà và MacCoffee 3in1 Cổ Điển. Bên cạnh đó, FES còn đem đến cho người tiêu dùng Việt Nam các sản phẩm bổ dưỡng và tiện lợi khác như ngũ cốc dinh dưỡng MacCereal hay sô cô la hoà tan MacChocolate.
Các sản phẩm của FES ngày càng được người tiêu dùng ưa chuộng nhờ hương vị thơm ngon, hợp gu với người Việt.
Năm 2005, FES thành lập nhà máy tại Bình Dương, khởi đầu cho công cuộc chinh phụ
Những nghề phổ biến tại FES VIETNAM
Bạn làm việc tại FES VIETNAM? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
FES VIETNAM
Click để đánh giá