Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
ServiceNow Foundation Manager is responsible for the implementation, operation and maintenance of our company’s ServiceNow platform.
They are expected to contribute to the improvement of business processes through system optimization and user support. He will also be involved in customizing and implementing new features to meet business needs.
■ Details
- You will build and operate IT service management for our company.
Specifically, - Operation, maintenance, and troubleshooting of the ServiceNow platform
- Responding to and supporting user inquiries
- Design and improvement of processes and workflows
- Define and implement requirements for adding new features and customizing
- Data management and reporting, including dashboards
- Regular system monitoring and performance analysis
- Creating Related Documents (User manuals, technical documents, etc.)
- Project management experience is better
- Better if you have experience in managing the progress of members
Cooperation area
Worldwide (Japan, United States, Europe, Greater China, ASEAN, South Korea, India)
Relocation (Depending on candidate):
If the candidate is available to relocate (there may be Tokyo)
Transportation provided: free
*Newly setup company
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor’s degree or equivalent in an IT-related field
- 5 + years of experience in SaaS systems
- 5 + years of work experience (Requirements definition, design, implementation, testing, release, maintenance operations)
- ITIL certification is even better
- Understanding of web technologies such as JavaScript and HTML/CSS
- Familiarity with system integration and APIs is desirable
- Excellent communication and teamwork skills
- English: business level (It’s better if you can speak Japanese.)
- Nationality: Vietnamese
- Image of the person someone seeks
- A person who has consistency and can aim for the overall optimum or the way it should be.
- Those who have good problem-solving skills and can act on their own initiative.
- Those who are willing to continuously learn technical knowledge
- Aiming to improve services from the user’s perspective
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 3,000 - 4,000 USD
Công ty Nhật Bản trong lĩnh vực tuyển dụng và tư vấn. Chúng tôi tin rằng " Mỗi cá nhân sẽ thực sự tỏa sáng khi được đặt đúng chỗ" Thành công đối với Job House, chính là được nhìn thấy ứng viên phát huy hết khả năng, tạo dựng sự nghiệp lâu dài ở môi trường biết trọng dụng người tài, cùng doanh nghiệp phát triển bền vững trong tương lai. Cảm ơn bạn đã tin tưởng và cho chúng tôi cơ hội được đồng hành cùng bạn trên con đường phát triển sự nghiệp.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium;
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Zumba
- Bóng chuyền
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- CÔNG TY TNHH JOB HOUSE thành lập năm 2020.
Mission
Công ty không ngừng đổi mới, sáng tạo để kiến tạo hệ sinh thái các sản phẩm dịch vụ đẳng cấp, góp phần nâng cao chất lượng cuộc sống của mọi người và nâng tầm vị thế của thương hiệu Việt trên trường quốc tế.