Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
1. Planning/Budgeting
- Define appropriate people strategies, policies and procedures to support the strategic direction of LOTTE Finance, its corporate values and its short and medium term business objectives.
- Define and monitor staff cost/budget and ensure it meets the objective of improving productivity, efficiency across the organization.
2. Operation and service excellence
- Provide organisational review and recommendation for changes to the GD and Company leaders to proactively ensure we have the appropriate structure/ workforce in alignment with Company directions, Business needs, and market practices
- Provide advice/consutancy on the development of effective employment policies/programs across the company
- Partner with business leaders to come up with people solutions to align betweeen Company goals and Business goals
- Ensure that the company complies with current labor regulations, accepted standards and practices.
- Drive the HR Department in achieving an operational and customer excellence via:
+ Standardizing HR model, structure, processes and procedures
+ Establishing and enhancing a robust recruiting and onboarding processes and services to attract the right talents to meet business objectives and goals
+ Defining and enhancing reward and recognition schemes and operations to keep policies being competitive with the market while able to recognize and retain strong and excellent performers
+ Defining and improving performance management process and procedures, with linkage to talent development practices to maintain a high performance culture
+ Enhancing competency and linking to learning solutions provided to individuals/businesses
3. People development
- Provide professional leadership, support and development as well as share best practices to HR staff, in order to enhance competencies, expand knowledge to ensure that relevant professional standards are met.
4. Others: Undertake other tasks assigned by GD and Company leaders
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelors degree in Human Resources, Business Administration, or related field required; Masters degree preferred.
- At least 10 years of experience in the HR, including at least 05 years of management experience;
Skills
- Strong verbal, written and listening communication skills
- Strong influencing and negotiation skills
- Strong organizational skills and ability to effectively multi-task
- Demonstrated sound judgment and solid conceptual-thinking skills
- Demonstrated ability to develop innovative solutions to problem situations
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH khoa học kỹ thuật Goertek Vina thành lập ngày 24 tháng 01 năm 2019; là thành viên của tập đoàn GoerTek có trụ sở đóng tại tỉnh Sơn Đông - Trung Quốc. Với quy mô 40.000 công nhân viên, Goertek Vina chuyên sản xuất các sản phẩm như tai nghe, loa, mic và các thiết bị điện tử di động. Hiện nay chúng tôi đã và đang mở rộng thêm các khu nhà xưởng khác để đáp ứng nhu cầu mở rộng sản xuất. Nhà xưởng Nghệ An đã đang đi vào giai đoạn hoàn thiện, quy mô 30.000 cnv.
Review Công Ty TNHH Khoa Học Kỹ Thuật Goertek Vina
Chế độ phúc lợi, lương tốt, thăng tiến nhanh, quản lý thân thiện, cần chịu được áp lực (AP)
Công ty tốt tại Bắc Ninh, nhiều lao lý, cần chịu được áp lực cao (DVC)
Là một môi trường xứng đáng để cống hiến, ban lãnh đạo quan tâm nhân viên, chế độ đãi ngộ tốt (AP)