Mô tả công việc
• Assist guest with luggage/baggage.
• Answer bell stand phone within 3 rings by using proper phone etiquette.
• Responsible of delivering items required by the guest to guest room or other locations.
• Complete all required checklists per shift (e.g., daily checklist, valet list, check out log, etc.).
• Ensure timely delivery/retrieval of all luggage, packages, etc. either checked or left at bellstand.
• Being able to offer and arrange car rental, airline and train tickets, office services, beauty and barber services, baby sitting and arranging presents, repairs and shopping for the guests.
• Arrange and store luggage carts safely. Extreme care and proper loading habits for protection of guest property should be taken when carts are in use.
Yêu cầu công việc
- Experience in the same position.
- Basic English & Service mind
- Flexible working hour
Quyền lợi được hưởng
Service charge
Social Insurance
- Attractive remuneration package & 13th month salary
- Local and International training course
- 05 working days
02 day-off per week
- Duty meal & Uniform provided by hotel
- Taxi for late night shift
Free motorbike & car parking
- Cross training & Cross exposure & Task force opportunities
- Associate Appreciation Week
Takecare culture
- Baby born gift
Birthday gift
Marriage allowance
Bereavement allowance
- Annual health check
- Associate special discount for hotel rooms and F&B services at International Marriott properties
- Career path in the most respected and prestigious hotel companies in the world.
Thương hiệu của chúng tôi nói lên sự quan tâm và cân nhắc. Chúng tôi hiểu rằng mỗi khách đều có những nhu cầu và mong đợi riêng. Chúng tôi mong muốn đi đầu về phong cách và xu hướng CHÀO MỪNG BẠN ĐẾN VỚI KIN HOTEL CỦA CHÚNG TÔI.
Tại Kin Hotel, chúng tôi mang lại sự kết nối, cộng đồng, và lối sống độc đáo. Mỗi bước chân mang lại cảm giác thuộc về, được gọi là ngôi nhà. Nơi bạn ở để sống là chính mình.