Job Summary
We are looking for a highly qualified and experienced MT Planning Senior Supervisor. This position will: a) Ensure deadlines are met for tasks such as checking orders, submitting schemes, notifying SCT b) Implement and monitor supermarket business activities (activation, promotion) c) Check the implementation of targets according to the total MT plan and by account, by category d) Manage inventory status, production plan, update new product listing status e) Go to the market to check OOS, committed listed prices, promotional activities of Masan and competitors
Job Responsibilities
- Monitor daily sales and inventory update reports
- Weekly meet with the Production Department, work with SO and be responsible for the goods supplied, dispatched to MT and update important information quickly to Accounts
- Weekly monitor and review the progress of new listings at Accounts (HSCB, sample goods, price list, masterdata), support working with Departments to respond to HSCB listings if any
- Draft and sign monthly CTKM schemes, opening, sampling, adhoc, register SCT/BCT of MT's programs according to the responsible product line according to the required deadline
- Manage the List of Products in the responsible product line currently trading at the supermarket (CBCL files, price list, master data), provide to SUP/KAM when needed. Proactively work with the Marketing Department on new CBCL files before the expiration date of 3 months
- Ensure 100% of the planning department's reports are updated periodically weekly (listing progress, sell out goods), monthly (onpost promotion, activation of supermarkets), competitor reports (price, promotion, market share, % contract, % investment) as required
- Go to the market, update OOS, committed listing price, company's promotional activities at supermarkets and competitors
- Meet and work with MKT, TRD on new product launch plans at (propose investment budget, implement product launch plan, supervise the implementation of product launch activities at supermarkets)
- MS Office
- Business English
- Analysis & Forecasting
- Budget Management
- Inspiring and Motivating Others
- Market, Consumer & Category Understanding
- Negotiation & Persuasion
- Tech-savvy
- Sales & product/solution consulting
- Consumer Centricity
- Innovation
- Ownership
- Passion for winning
- Purposeful Leadership
- Business Acumen
- Learning Agility
- Dealing With Ambiguity
- Vision & Strategy
- Talent Catalyst
- Leading The Change
- Integrity & Trust
- Stakeholder Management
- Collaboration
- Planning
- Problem Solving
- Result Driven
- Bachelors in Business Administration or Economics
Supersports là tên gọi đầu tiên của Công ty TNHH Một Thành Viên Thương Mại Thời Trang Tổng Hợp (GTF Co., ltd) – Nhà bán lẻ & phân phối thương hiệu các mặt hàng về thể thao hàng đầu tại Thái Lan và Việt Nam. Được thành lập tại Thái Lan vào năm 1997
Supersports Việt Nam là một hệ thống thuộc tập đoàn Central Retail hoạt động theo hai hình thức bán lẻ chính: Cửa hàng bán lẻ đồ thể thao của các thương hiệu khác nhau có tên là “Supersports” & Cửa hàng chuyên biệt thương hiệu như Crocs hay New Balance.
Sở hữu hơn 1200 địa điểm phân phối với hơn 20 thương hiệu thể thao chính thức khác nhau trên khắp thế giới như Crocs, New Balance, Fila, Umbro, Adidas, Nike,... Supersports mang đến rất nhiều lựa chọn về giày dép và quần áo, máy tập thể dục và phụ kiện thể thao mang đến sản phẩm chất lượng tốt nhất cho các tín đồ đam mê thể thao tại Việt Nam.