As a Secretary/Team Assistant, this role will support various aspects of business operations as the business grows and scales.
Responsibilities:
1. HR-Internal hiring (tech & non-tech recruitment): (70%)
· Provide basic HR support for the team
· Support to source potential candidates for internal hiring
· Arrange and confirm appointments or interview.
2. Office Operations/Admin: (20%)
· Manage and support the day-to-day administration and operation of the office
· Screens and responds to incoming calls and emails
· Collate information, prepare and manage correspondence, reports and documents
· Minutes taking of meetings
· Organize and coordinate meetings, conferences, and travel arrangements
· Support in developing & implementing internal regulations and policies
· Support in organizing internal events such as employee birthdays, Women’s Day, etc.
· Support office facilities management/maintenance
· Any other ad-hoc tasks assigned from time to time.
3. Sales Admin: (10%)
· Support Sales team in drafting contracts/quotations
· Support clients’ information filing, updating records
· Support Customer Service/Success, Customer Relations
· Support the go-to-market activities to ensure successful launch and continuity growth
· Build relationships with external parties to expand brand awareness and raise business opportunities.
Requirements:
· Good English communication (both oral and written)
· Fast learner, resourceful, organized and autonomous
· Ability to work independently with minimal supervision and manage competing deadlines from multiple stakeholders
· Meticulous and pays attention to details
· Strong in organization skills, communication skills and ability to multitask
· Presentable appearance
Benefit packages:
- 12 days of annual leave, 1 birthday leave and 1 work anniversary leave
- Full SHUI payment
- Transparent working environment, tea break and happy hour
- Provided laptop and free parking
- Annual performance appraisal
If this job opportunity sounds like something you would enjoy doing, I would love to see your CV.
Inbox me via [email protected] or ping me here on LinkedIn for faster responses.
Thank you all!!
J&T Express thành lập năm 2015 là thương hiệu chuyển phát nhanh dựa trên sự phát triển của công nghệ và Internet. Sở hữu một mạng lưới rộng khắp nhằm hỗ trợ các hoạt động giao nhận hàng hóa nhanh chóng không chỉ ở nội thành mà còn ở ngoại thành và các vùng xa của các tỉnh thành trong cả nước Việt Nam.
Đồng thời, hiện tại, với mạng lưới quy mô lớn, bao gồm nhiều trung tâm trung chuyển và văn phòng trên diện tích hàng ngàn mét vuông, phục vụ hàng triệu gửi hàng trên toàn quốc J&T Express định hướng mở rộng phạm vi cung cấp các dịch vụ chuyển phát nhanh ra quốc tế.
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia đầy đủ BHXH-BHYT-BHTN theo quy định của Nhà nước
- Khám sức khỏe định kỳ
Các hoạt động ngoại khóa
- Tea break mỗi tuần
- Tiệc mừng sinh nhật để thêm hứng khởi
- Du lịch nghỉ dưỡng
- Team building mỗi năm
- Tiệc tất niên hoành tráng
Lịch sử thành lập
- Năm 2015, thành lập tại Indonesia, J&T Express là công ty chuyển phát nhanh dựa trên công nghệ thông tin và theo xu hướng của ngành thương mại điện tử. Với sự phát triển không ngừng, hiện nay J&T Express đã có mặt tại 10 quốc gia bao gồm Indonesia, Việt Nam, Malaysia, Thái Lan, Philippines, Singapore, Cambodia, UAE, Ả Rập Xê-út và Mexico.
- Năm 2017, J&T Express được định giá ban đầu là 440 triệu đô la và được nhắm mục tiêu nhận được khoản đầu tư bổ sung 20%, trị giá 88 triệu đô la
Mission
- Sứ mệnh của J&T Express là mang lại dịch vụ chuyển phát nhanh tốt nhất và cam kết cung cấp cho khách hàng các giải pháp hiệu quả, tiết kiệm chi phí, hỗ trợ khách hàng kinh doanh và phát triển bền vững.
Review J&T EXPRESS ( VietNam)
Chế độ tệ, thủ tục nghỉ việc lặt vặt linh tinh, lương lộ liễu, phạt vô lý, cân nhắc trước khi vào làm (RV)
Không có năng lực, thiếu chuyên nghiệp, có thể vào để trải nghiệm (RV)
Lương thấp, làm nhiều việc không liên quản, trả không đủ lương, môi trường làm việc tệ (RV)