Mô tả công việc
POSITION SUMMARY:
The key purpose of the E-Commerce Supervisor is to drive internet business, especially online distribution in order to achieve goals.
RESPONSIBILITIES:
- Digital and E-Distribution Strategy Execution
- Digital Acquisition Marketing
- Marketing and Communication Partnership
- Hotel Website Content Optimization
- E-Commerce Communication and Training
Quyền lợi được hưởng
- Salary: Negotiate
Yêu cầu công việc
ABILITIES/ KEY COMPETENCIES/ SKILLS:
- Good interpersonal and communications skills.
- Have experience in performing online marketing program and managing international language websites
- Experience in managing external agencies.
- Business strategy, marketing analysis and planning, especially as related to International markets.
- Excellent written communication and oral presentation skills.
- Able to show drive, initiative, creativity & problem solving.
- Goal orientated and a team player.
EDUCATION/ EXPERIENCE/ CERTIFICATES:
- Proven track record of achievement in Online management, including a good understanding of Online marketing, web technology, Social Media, web analytics, usability and accessibility.
- Experience or demonstrate an understanding of working in a regional environment.
- Fluency in English
- Excellent PC computer skills (Word, Excel, PowerPoint).
- Bachelor’s degree .- 2 years related experience or an equivalent combination of education and work-related experience.
Yêu cầu hồ sơ
WNC tận tâm cung cấp các sản phẩm và dịch vụ có giá trị gia tăng cao và đã liên tục cải thiện hiệu suất hoạt động, sức mạnh R&D và năng lực quản lý chất lượng kể từ khi thành lập. Hiệu suất R & D và các thiết kế sản phẩm của chúng tôi cho các ứng dụng công nghệ mới khác nhau đã giúp nó nhận được nhiều giải thưởng địa phương và quốc tế của Đài Loan.
Trong khi đó, dựa trên các tiêu chuẩn quốc tế, WNC cũng đã thiết lập một số hệ thống quản lý trong các hạng mục như quản lý chất lượng, an ninh thông tin, quản lý rủi ro, sản phẩm xanh, môi trường, an toàn và sức khỏe để nâng cao hiệu quả hoạt động và sự hài lòng của khách hàng. Điều này giúp đảm bảo các chính sách và hoạt động của công ty tuân thủ các xu hướng quốc tế và mong đợi của khách hàng. Các hệ thống quản lý này cũng đã được chứng nhận / xác minh bởi các bên thứ ba độc lập.