Mô tả công việc
Report direct to Purchasing Manager and follow up procurement contracts and monitor purchasing and inventory functions.
1. Sourcing and prequalifying vendors (for routine and ad-hoc purchases to ensure the company has resourceful alternatives and diversification cost competitiveness and the right quality of goods/ services.
2. Conducting competitive quotation calling, tender calling by participating in the processes from beginning to end.
3. Ensuring goods or services purchased on a regular basis shall be routinized into annual contracts as much as possible.
4. For ad-hoc/non-regular purchases, ensure purchases conducted through quotation calling or tender calling processes to be followed strictly according to the company’s policies and procedures, ensuring proper documentation and maximum transparency.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary
- 16 paid day on leave per year
- Monthly service charge
- Monthly allowance (Meal, Cell phone)
- Annual Salary review and Performance bonus
- 13th month for 1- year commitment
- Professional training and personnel activities organized periodically
- Full insurance regime under current labor law, plus advanced health-care insurance 100% bear by the Company
Yêu cầu công việc
- Minimum 2-3 years of experience at the same position in the Hospitality Industry
- Able to communicate well with different parties both internal and external to smooth processes
- Able to document internal submissions in English properly, logically, fluently
- English speaking and writing skills
Yêu cầu hồ sơ
Please submit your CV (in English)
WNC tận tâm cung cấp các sản phẩm và dịch vụ có giá trị gia tăng cao và đã liên tục cải thiện hiệu suất hoạt động, sức mạnh R&D và năng lực quản lý chất lượng kể từ khi thành lập. Hiệu suất R & D và các thiết kế sản phẩm của chúng tôi cho các ứng dụng công nghệ mới khác nhau đã giúp nó nhận được nhiều giải thưởng địa phương và quốc tế của Đài Loan.
Trong khi đó, dựa trên các tiêu chuẩn quốc tế, WNC cũng đã thiết lập một số hệ thống quản lý trong các hạng mục như quản lý chất lượng, an ninh thông tin, quản lý rủi ro, sản phẩm xanh, môi trường, an toàn và sức khỏe để nâng cao hiệu quả hoạt động và sự hài lòng của khách hàng. Điều này giúp đảm bảo các chính sách và hoạt động của công ty tuân thủ các xu hướng quốc tế và mong đợi của khách hàng. Các hệ thống quản lý này cũng đã được chứng nhận / xác minh bởi các bên thứ ba độc lập.