Mô tả công việc
• Perform supplier market analysis, category analysis, and supply risk analysis, and develop TCO understanding, as well as the map of how sourcing process and channels work within the locally managed category (At Market), and identify improvements to be targeted,
• Prepare and execute negotiation events seeking best TCO contracts and beneficial commercial agreements with suppliers for the locally managed categories (at Market level)
• Ensure effective contract management follow up activities are in place ( e.g. legal Contracts, purchasing info records, master data, etc).
• Establish relationships with key stakeholders to integrate category plans and outcomes in local budgets and price planning processes as required (for necessary categories)
• Ensure Compliance to Nestlé's business principles, policies, standards and Procurement Policy, Procurement Standardized Model, Nestlé Supplier Code, Best Practices, etc.
• Monitor supplier performances and give the suitable actions to ensure supply & operation
• Other assignments by Line manager, i.e: Prepare monthly KPI dashboard reports / other reports by Line Manager
Yêu cầu công việc
• Has experience in negotiation.
• Has experience in import/export process
• System and software skills
- Good business writing skills
- Communication skills
- Basic problem solving skills
Quyền lợi được hưởng
Competitive welfare regime: 13th and 14th monthly salaries; awarding achievements; bonuses on major
Chăm sóc sức khoẻ
Additional insurance: Accident 24/24; Inpatient insurance (hospitalization and surgery)
Đào tạo
Training Opportunities and Career Path Development
WNC tận tâm cung cấp các sản phẩm và dịch vụ có giá trị gia tăng cao và đã liên tục cải thiện hiệu suất hoạt động, sức mạnh R&D và năng lực quản lý chất lượng kể từ khi thành lập. Hiệu suất R & D và các thiết kế sản phẩm của chúng tôi cho các ứng dụng công nghệ mới khác nhau đã giúp nó nhận được nhiều giải thưởng địa phương và quốc tế của Đài Loan.
Trong khi đó, dựa trên các tiêu chuẩn quốc tế, WNC cũng đã thiết lập một số hệ thống quản lý trong các hạng mục như quản lý chất lượng, an ninh thông tin, quản lý rủi ro, sản phẩm xanh, môi trường, an toàn và sức khỏe để nâng cao hiệu quả hoạt động và sự hài lòng của khách hàng. Điều này giúp đảm bảo các chính sách và hoạt động của công ty tuân thủ các xu hướng quốc tế và mong đợi của khách hàng. Các hệ thống quản lý này cũng đã được chứng nhận / xác minh bởi các bên thứ ba độc lập.