Mô tả công việc
• Request equipment & related accounts for new hire onboarding.
• Assist in the preparation of regularly scheduled reports.
• Document and follow up on important actions and decisions from meetings.
• Plan meetings and take detailed minutes.
• Update and maintain office policies and procedures.
• Assist in the process of tool issues, raise bugs related to MS Applications
• Check attendance of team members.
• Provide administrative support as needed.
• Assigned task by line manager.
• Available to work fixed night shift 10pm-6am.
Yêu cầu công việc
• Have at 1 year' of experience in administrative services or related fields.
• Diligent, meticulous, proactive, and have a can-do attitude.
• Able to work in a high-pressure environment.
• Degree in business administration or a relevant field is preferred.
• Familiarity with office technology and equipment, including computers, fax machines, scanners, printers, phone systems, etc.
• Professional appearance, courteous manner, and clear, friendly phone voice.
• Attention to detail and problem-solving skills.
• Proficiency in MS Office (MS Excel and MS PowerPoint, in particular).
Quyền lợi được hưởng
Annual Health Checkup
Nghỉ phép có lương
20 days of leave (12 days of annual leave and 8 days of sick leave)
Máy tính xách tay
Full working equipment will be provided
Xem thêm
WNC tận tâm cung cấp các sản phẩm và dịch vụ có giá trị gia tăng cao và đã liên tục cải thiện hiệu suất hoạt động, sức mạnh R&D và năng lực quản lý chất lượng kể từ khi thành lập. Hiệu suất R & D và các thiết kế sản phẩm của chúng tôi cho các ứng dụng công nghệ mới khác nhau đã giúp nó nhận được nhiều giải thưởng địa phương và quốc tế của Đài Loan.
Trong khi đó, dựa trên các tiêu chuẩn quốc tế, WNC cũng đã thiết lập một số hệ thống quản lý trong các hạng mục như quản lý chất lượng, an ninh thông tin, quản lý rủi ro, sản phẩm xanh, môi trường, an toàn và sức khỏe để nâng cao hiệu quả hoạt động và sự hài lòng của khách hàng. Điều này giúp đảm bảo các chính sách và hoạt động của công ty tuân thủ các xu hướng quốc tế và mong đợi của khách hàng. Các hệ thống quản lý này cũng đã được chứng nhận / xác minh bởi các bên thứ ba độc lập.