Mô tả công việc
Ensures that all Housekeeping staff perform duties in accordance with hotel policy.
Assists the Executive Housekeeper in formulating and establishing plans for all aspects of Housekeeping management and operation.
Represents the Housekeeping Department when Executive Housekeeper is not available.
Assists the supervision of Housekeeping staff to ensure that all daily activities meet compliance with housekeeping procedures and service standards.
Plans and coordinates an action plan for daily work schedules including special activities and reports depending on occupancy.
Distributes and supervises the daily work schedules, reports, and assignments to Housekeeping staff.
Supervises a daily inspection program to ensure guest rooms, back of the house and public areas are clean and supplied with necessary items and services.
Liaises with Floor Supervisor, Public Area Supervisor, Linen Supervisor and Laundry Supervisor to coordinate planning and scheduling for regular activities.
Conducts regular inventories of linen, supplies and uniforms ensuring required stocks are maintained.
Reports problems with materials and equipment to Executive Housekeeper.
Responds to guest requests and immediately handles problems and complaints about housekeeping functions to maximize guest satisfaction.
Administers staff rosters and schedules to ensure all Housekeeping functions are maintained and to minimize overtime payment.
Performs other duties as assigned by the Executive Housekeeper.
Quyền lợi được hưởng
Attractive remuneration package and 13th month salary;
Up-sale policy with attractive compensation.
Local and International training course;
Uniform and duty meal provided by hotel;
Annual vacation, annual health check and other benefits according to hotel's policies;
Associate special discount for hotel rooms and F&B services at International Marriott properties.
Yêu cầu công việc
Good command of English communication
Great personality and positive attitude
The ability to build good working relationships with colleagues at all levels.
Good time management skills
Computer literate, knowledge of PMS
Good communication and training skills
Energetic, friendly, flexible, motivated and able to work independently
Yêu cầu hồ sơ
Vui lòng gọi số 0258 388 0000 để biết thêm thông tin về công việc.
Sheraton là một trong 30 thương hiệu nổi tiếng thuộc sở hữu của Tập đoàn Marriott International với hơn 6.000 khách sạn tại hơn 122 quốc gia và vùng lãnh thổ trên thế giới. Sheraton Saigon Hotel & Towers là khách sạn 5 sao hàng đầu tọa lạc tại vị trí chiến lược ngay trung tâm khu kinh doanh và giải trí của Thành phố Hồ Chí Minh. Tại Sheraton, chúng tôi cam kết nỗ lực hết mình để đảm bảo khách của chúng tôi có kỳ nghỉ tốt nhất có thể. Các cộng sự của chúng tôi được dành riêng để cung cấp các tiêu chuẩn dịch vụ cao nhất. Chúng tôi vượt xa để bạn cũng có thể. Các giá trị cốt lõi của chúng tôi là: Đặt con người lên hàng đầu, theo đuổi sự xuất sắc, đón nhận sự thay đổi, hành động chính trực và phục vụ thế giới của chúng ta. Chúng tôi sẽ cung cấp cho các ứng viên thành công những phúc lợi hấp dẫn, điều kiện làm việc tuyệt vời, môi trường làm việc năng động và chuyên nghiệp, cơ hội thăng tiến nghề nghiệp và cơ hội đào tạo đa dạng.
Review Sheraton Saigon Hotel & Towers
Bạn có cơ hội được đào tạo ở các phòng ban khác (GL)
Mức lương khá; môi trường ít căng thẳng (GL)
Mọi người đều rất tận tâm giúp đỡ lẫn nhau (GL)