Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Customer Services:
- Warmly welcome customers in person or via telephone.
- Provide high-quality customer service by addressing inquiries professionally.
- Handle operations services (insurance proposals, premium collection, policy services, etc.) efficiently and within agreed service standards.
- Collaborate with the Head Office Operations Team to ensure smooth and effective service delivery.
- Work across departments / functions for solution to ensure the complaint solved.
- Review to ensure all complaints from Customers are solved precisely, suitably & follow closely with Company process/ regulation.
- Ensure all complaints’ documents are stored/uploaded fully, compiled with internal and external government regulations.
Team Management:
- Lead and supervise CS/SS staff at the sales office and assigned GA branches, ensuring effective performance and adherence to company guidelines.
- Support team members with daily tasks and provide necessary training to maintain high service standards.
- Ensure compliance with company policies and oversee service quality at all levels.
Agency Admin Support:
- Assist in managing documents related to agents (FC/UM/DM applications, etc.).
- Handle promotional gifts distribution, storage, and reporting as per company procedures.
Premium Control:
- Manage distribution and reporting of Premium Receipt Books to agents, coordinating audits with the Premium Control and Sales teams.
- Handle petty cash, expense claims, and reporting to the Finance Department.
Office Administration:
- Oversee office supplies, assets, and facilities management.
- Answer calls and perform general reception tasks.
- Maintain office cleanliness, handle first-aid supplies, and report damages.
Other Tasks:
- Collaborate with the sales team to ensure efficient CS operations.
- Suggest process improvements to enhance service quality and reduce paperwork.
- Ensure timely distribution of all correspondence.
Benefits
- Competitive salary (100% salary during probation).
- Bonus: 13th-month salary and the performance-based bonus of up to 30% of the total annual package.
- Full social insurance, personal accidental & health care insurance, group life insurance (death and dismemberment).
- Provide an advanced Health Medical pre-check-up from the 1st week of your probation.
- Gifts for new comers and on special occasions
- Modern facilities in the spacious office
- 15 Annual leaves.
Yêu Cầu Công Việc
- Graduated University/ College.
- At least 3 years of solid experience in customer service (CS) or managing CS processes at the frontline, specifically within the life insurance or financial industry.
- Proven experience in managing, supervising, or leading a customer service team, with a strong track record of team performance and service quality.
- Exceptional customer service expertise, particularly in handling frontline interactions, ensuring high levels of client satisfaction.
- Demonstrated accuracy, thoroughness, and the ability to maintain an organized workflow.
- Excellent verbal and written communication.
- Adaptable and eager to learn in a dynamic environment.
- Positive, team-oriented, and customer-focused mindset.
- Proficient in MS Office; English is a plus.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 25 - 40
- Lương: Cạnh tranh
Video Tuyển Dụng
Sheraton là một trong 30 thương hiệu nổi tiếng thuộc sở hữu của Tập đoàn Marriott International với hơn 6.000 khách sạn tại hơn 122 quốc gia và vùng lãnh thổ trên thế giới. Sheraton Saigon Hotel & Towers là khách sạn 5 sao hàng đầu tọa lạc tại vị trí chiến lược ngay trung tâm khu kinh doanh và giải trí của Thành phố Hồ Chí Minh. Tại Sheraton, chúng tôi cam kết nỗ lực hết mình để đảm bảo khách của chúng tôi có kỳ nghỉ tốt nhất có thể. Các cộng sự của chúng tôi được dành riêng để cung cấp các tiêu chuẩn dịch vụ cao nhất. Chúng tôi vượt xa để bạn cũng có thể. Các giá trị cốt lõi của chúng tôi là: Đặt con người lên hàng đầu, theo đuổi sự xuất sắc, đón nhận sự thay đổi, hành động chính trực và phục vụ thế giới của chúng ta. Chúng tôi sẽ cung cấp cho các ứng viên thành công những phúc lợi hấp dẫn, điều kiện làm việc tuyệt vời, môi trường làm việc năng động và chuyên nghiệp, cơ hội thăng tiến nghề nghiệp và cơ hội đào tạo đa dạng.
Review Sheraton Saigon Hotel & Towers
Bạn có cơ hội được đào tạo ở các phòng ban khác (GL)
Mức lương khá; môi trường ít căng thẳng (GL)
Mọi người đều rất tận tâm giúp đỡ lẫn nhau (GL)