Mô tả công việc
Time:
Early Shift: 8:00-17:00
Late Shift: 12:00-21:00
Working Day: 5.5 Days per Week
Description:
- Respond to customer queries in a timely and accurate way, via email, chat, and phone.
- Identify customer needs and help customers use specific features.
- Analyze and report product malfunctions (for example, by testing different scenarios or
impersonating users).
- Update our internal databases with information about technical issues and useful discussions
with customers.
- Share feature requests and effective workarounds with team members.
- Follow up with customers to ensure their technical issues are resolved.
- Gather customer feedback and share it with our Product, Sales, and Marketing teams.
- Ensure the customers are well supported and happy with our service.
- Reporting illegal videos in social media.
- Posting products on online sales channels (E-commerce platform)
- Assist manager to create a User guidance/Help Center.
- Assist finance to send monthly invoices and check payment status from clients
- Perform Telesale/Sales task per required quota daily ,weekly ,monthly (40% bandwidth of working)
- Other ad-hoc tasks as assigned by the head of the department
Yêu cầu công việc
- Proficient in using the Internet and Microsoft.
- Zendesk proficient is highly referable. Technical background is appreciated.
- Able to work in English.
- Good customer service skills
- Team work, good communication.
- Self-discipline, initiative, detail-oriented and responsibility.
Quyền lợi được hưởng
Company Trip, Annual Health Check
Fonos Annual Membership after probation.
Sheraton là một trong 30 thương hiệu nổi tiếng thuộc sở hữu của Tập đoàn Marriott International với hơn 6.000 khách sạn tại hơn 122 quốc gia và vùng lãnh thổ trên thế giới. Sheraton Saigon Hotel & Towers là khách sạn 5 sao hàng đầu tọa lạc tại vị trí chiến lược ngay trung tâm khu kinh doanh và giải trí của Thành phố Hồ Chí Minh. Tại Sheraton, chúng tôi cam kết nỗ lực hết mình để đảm bảo khách của chúng tôi có kỳ nghỉ tốt nhất có thể. Các cộng sự của chúng tôi được dành riêng để cung cấp các tiêu chuẩn dịch vụ cao nhất. Chúng tôi vượt xa để bạn cũng có thể. Các giá trị cốt lõi của chúng tôi là: Đặt con người lên hàng đầu, theo đuổi sự xuất sắc, đón nhận sự thay đổi, hành động chính trực và phục vụ thế giới của chúng ta. Chúng tôi sẽ cung cấp cho các ứng viên thành công những phúc lợi hấp dẫn, điều kiện làm việc tuyệt vời, môi trường làm việc năng động và chuyên nghiệp, cơ hội thăng tiến nghề nghiệp và cơ hội đào tạo đa dạng.
Review Sheraton Saigon Hotel & Towers
Bạn có cơ hội được đào tạo ở các phòng ban khác (GL)
Mức lương khá; môi trường ít căng thẳng (GL)
Mọi người đều rất tận tâm giúp đỡ lẫn nhau (GL)