Mô tả Công việc
-
Obtain necessary approvals to process orders.
-
Process orders into the Point of Sale system accurately.
-
Total the guest check notating applicable approval codes (hotel charge, credit card, cash, etc…)
-
Notify management of any guest complaints.
-
Meet the attendance guidelines of the job and adhere to regulatory, departmental and company policies to include but not limited to health and safety.
-
Effective problem solving skills to include the ability to collaborate with others.
-
Become familiar with hotel services in order to answer questions and provide guest assistances.
Yêu Cầu Công Việc
-
Vocational School Certificate is required.
-
One-year previous customer service related experience required.
-
Must be able to perform basic mathematical computations.
-
Must be able to pass a math test.
-
Must be able to write legibly, complete detailed paperwork and use a computer for extended periods of time.
-
Must be able to initiate and engage in conversation in a professional and friendly manner.
-
Ability to learn the menu, point of sale system and day-to-day procedures.
-
Must be able to work any shift any day.
-
Previous hospitality experience preferred.
-
Microsoft Office knowledge required.
-
Must present a well-groomed appearance.
-
Strong computer skills.
-
Ability to communicate fluently in the local language of the workplace both verbally and nonverbally.Bi-lingual is encouraged.
Thông tin khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Tọa lạc tại trung tâm kinh doanh sôi động của thành phố Hồ Chí Minh và các khu phức hợp quận 1, Khách sạn Nhật Hạ L'Opera là thiên đường của tiện nghi, thoải mái, an toàn và yên bình. Vị trí thuận lợi tuyệt vời cho khách đến tham quan tại các điểm du lịch, khu vui chơi giải trí và trung tâm mua sắm. Nhật Hạ L'Opera là tự hào là điểm đến lý tưởng cho những doanh nhân và các chuyên gia hàng đầu trong các chuyến công tác tại TP.HCM. Chúng tôi mang đến cho bạn những tiện nghi, cảm giác thoải mái như ở nhà với: Máy điều hòa nhiệt độ, bồn tắm, truyền hình cáp, cà phê/trà, tv màn hình phẳng, truy cập internet, wifi, mini bar, két sắt an toàn,máy sấy tóc, vòi tắm hoa sen,…
Chính sách bảo hiểm
- Đóng bảo hiểm sức khỏe cho 100% nhân viên cũng như người thân của cán bộ thuộc cấp quản lý trong công ty.
- Bảo hiểm tư nhân cao cấp
Các hoạt động ngoại khóa
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Công ty là một công ty tư nhân, được thành lập vào năm 2004.
Mission
- Định hướng phát triển thành một Tập đoàn hàng đầu khu vực, không ngừng đổi mới, sáng tạo để góp phần nâng cao chất lượng cuộc sống của mọi người và nâng tầm vị thế của thương hiệu Việt trên trường quốc tế.