Mô tả công việc
JOB SUMMARY
A cashier assists customers with the in-store check-out process, including ringing up sales, bagging items, processing payments, and providing change. They are also responsible for counting the cash register drawer at the end of each shift, maintaining records, and reporting low stock. The cashier follows guidelines and works under the supervision of a manager. This role contributes to customer satisfaction and revenue growth.
CORE WORK ACTIVITIES
- Handle cash, credit or check transactions with customers.
- Scan items and collect payments.
- Make sure the pricing is correct.
- Provide change, receipts, refunds, and tickets.
- redeem stamps and coupons.
- Count money in cash drawers at the beginning and end of shifts to confirm that amounts are exact and appropriate change is available.
- Make referrals, cross-sell products, and introduce new ones.
- Resolve customer problems, advise them, and supply appropriate information.
- Carefully bag items.
- Greet clients upon arriving or exiting the establishment.
- Maintain a neat and tidy checkout area
- Keep transactional reports.
- Process returns and inspect products for damage.
- Answer client inquiries and contact a management if the answer does not resolve the issue.
- Bag, box, or wrap packages.
- Deal with consumers pleasantly to ensure their pleasure.
Quyền lợi được hưởng
- Days off/week: 2 days
- Competitive package| 13th salary month
- 30 days probation with full salary
- Full salary & service charge, social insurance during probation (following the labour laws)
- Medical Insurance Plan upon the hotel policy: Social insurance, health insurance and unemployment insurance
- National and international training courses
- Opportunity to develop career
Yêu cầu công việc
- College graduation or above.
- Fluent English skill in communication, confident and be able to work independently.
- Prefer candidates with experience in similar position.
- Basic skills in hospitality industry.
- Be hard-working, careful, flexible and responsible.
Yêu cầu hồ sơ
Tọa lạc tại trung tâm kinh doanh sôi động của thành phố Hồ Chí Minh và các khu phức hợp quận 1, Khách sạn Nhật Hạ L'Opera là thiên đường của tiện nghi, thoải mái, an toàn và yên bình. Vị trí thuận lợi tuyệt vời cho khách đến tham quan tại các điểm du lịch, khu vui chơi giải trí và trung tâm mua sắm. Nhật Hạ L'Opera là tự hào là điểm đến lý tưởng cho những doanh nhân và các chuyên gia hàng đầu trong các chuyến công tác tại TP.HCM. Chúng tôi mang đến cho bạn những tiện nghi, cảm giác thoải mái như ở nhà với: Máy điều hòa nhiệt độ, bồn tắm, truyền hình cáp, cà phê/trà, tv màn hình phẳng, truy cập internet, wifi, mini bar, két sắt an toàn,máy sấy tóc, vòi tắm hoa sen,…
Chính sách bảo hiểm
- Đóng bảo hiểm sức khỏe cho 100% nhân viên cũng như người thân của cán bộ thuộc cấp quản lý trong công ty.
- Bảo hiểm tư nhân cao cấp
Các hoạt động ngoại khóa
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Công ty là một công ty tư nhân, được thành lập vào năm 2004.
Mission
- Định hướng phát triển thành một Tập đoàn hàng đầu khu vực, không ngừng đổi mới, sáng tạo để góp phần nâng cao chất lượng cuộc sống của mọi người và nâng tầm vị thế của thương hiệu Việt trên trường quốc tế.