Việc làm Omron Healthcare Manufacturing

Cập nhật 15/12/2024 10:42
Tìm thấy 8 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Omron Healthcare Manufacturing Việt Nam
Destination Marketing Manager
Omron Healthcare Manufacturing
75 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 21/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 20/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 5 - 10 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hà Nội

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Du lịch nước ngoài
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

1. Priorities

  • Strategic Planning: Develop a country-specific marketing plan alongside the Country Director, ensuring alignment with the global brand and adapting to market trends.

  • Content and Asset Management: Supervise the organization and regular updates of destination-specific marketing assets and collaterals, including Marketing inspections in Vietnam.

  • Competitor Analysis: Oversee competitor research and market analysis, delegating specific tasks to the Executive and providing strategic insights to the Country Director and Marketing Director.

  • Sales and Operations Team Support: Ensure the Sales and Operations team are provided with the necessary materials they need to communicate with clients.

  • Event and Trade Show Coordination: Support trade shows, industry events, and promotional activities within and related to the destination.

  • Easia Partners Program Development: Drive engagement and growth of Easia Partners within the destination, focusing on partner relationships and program expansion in collaboration with the Easia Partners Brand Manager and Country Director.

  • Communication Calendar Coordination: Adhere to the communication calendar, coordinating regularly with Production, Sales, and Creative teams to align timelines for launches, content, and events

2. Other Tasks

  • Participate in regional initiatives, such as FAM trips, training, and conferences, as required by the Marketing Director.

  • Mentor the Destination Marketing Executive, enhancing their skills and gradually increasing responsibilities to support their professional growth.

Yêu Cầu Công Việc

1. Competency

  • Fluent in English, proficiency in a second language such as French, German, Italian or Spanish is an advantage  

  • Proactive, determined, rigorous, methodical 

  • High attention to detail 

  • Good critical & analytical thinking 

  • Confident in delivering training to Cambodian and foreign staff 

  • Good communicator with excellent presentation skills 

  • Must enjoy a structured working environment 

  • Must be able to work autonomously, yet as part of a larger team 

  • Familiarity with HubSpot and/or Asana is an advantage  

  • Open to Expats and foreigners 

  • Self-motivated to learn new concepts and participate in new projects

2. Education

  • University: Bachelors or Masters degree in a related field

3. Experiences

  • 5+ years in a marketing role within tourism or travel, with a focus on strategy and content creation. 

Địa điểm làm việc

Hà Nội
33B Phạm Ngũ Lão, Hoàn Kiếm, Hà Nội

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Omron Healthcare Manufacturing Việt Nam
Omron Healthcare Manufacturing Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
Số 28, VSIP II, đường số 2, KCN Việt Nam Singapore II, Phường Hòa Phú, TP. Thủ Dầu Một

Công ty TNHH Omron Healthcare Manufacturing Việt Nam thành lập từ năm 2007 với 100% vốn đầu tư từ Nhật Bản. Công ty chuyên sản xuất thiết bị y tế như máy đo huyết áp, máy xông mũi, máy massage xung điện & nhiệt kế.

Chính sách bảo hiểm

  • Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium; 
  • Bảo hiểm xã hội

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm
  • Zumba
  • Bóng đá
  • Bóng bàn
  • Cầu lông
  • Teambuilding

Lịch sử thành lập

  • Công ty thành lập năm 2007
  • Năm 2009, Omron được tập đoàn nghiên cứu thị trường Fuji Keizai Nhật bản công nhận là thương hiệu MÁY ĐO HUYẾT ÁP SỐ 1 thế giới với doanh số trên 100 triệu máy được bán ra. Và đến tháng 11/2016 OMRON đã đạt được doanh số trên 200 triệu máy đo huyết áp trên toàn cầu.

Mission

  • Sứ mệnh của Omron Healthcare là đẩy mạnh việc ngăn ngừa các căn bệnh do lối sống và giúp tạo nên một xã hội mà con người được sống khỏe mạnh và thoải mái. Vì thế, Omron Healthcare quan tâm đặc biệt đến việc xây dựng một xã hội bền vững và luôn nâng cao ý thức bảo vệ môi trường bằng việc phát triển các sản phẩm thân thiện với môi trường. Tất cả các nguyên liệu, sản phẩm của Omron đều không có các hóa chất theo quy định “Hạn chế sử dụng chất độc hại RoHs của Liên minh Châu Âu”.

Những nghề phổ biến tại Omron Healthcare Manufacturing

Bạn làm việc tại Omron Healthcare Manufacturing? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Omron Healthcare Manufacturing

Omron Healthcare Manufacturing

Click để đánh giá