Các phòng ban đang tuyển dụng tại OS POWER Việt Nam

Buôn bán/ Kinh doanh
Hành chính
Kỹ thuật
Quản lý sản phẩm & dự án
Tài chính - Kế toán
Nghệ thuật - Thiết kế
Công nghệ thông tin
Giáo dục
Dịch vụ khách hàng
Lao động có tay nghề và sản xuất
Marketing/ Truyền thông
Vận tải

Việc làm OS POWER Việt Nam

Cập nhật 04/03/2025 11:06
Tìm thấy 154 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH OS POWER Việt Nam
Cqa Engineer - Đồng Nai (Dầu Giây)
OS POWER Việt Nam 4.0★
5 đánh giá 271 việc làm 1 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 10/01/2025
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc

Mô tả công việc

Mô tả Công việc
JOB SUMMARY
The incumbent will take charge of Customer Quality Assurance responsibilities to ensure all products meet
internal and external quality standards before shipping out, handle customer complaint and work closely
with all cross-functional teams to drive for customer satisfaction and continuous improvement
RESPONSIBILITIES
Handle customer complaint, customer return and other customer quality requirements.
Drive customer complaint resolution by carrying out root cause & failure analysis, dimensional
analysis, or other means. In addition, communicate with customers when necessary to ensure
verification of corrective & preventive actions.
Lead Out of Box Audit (OBA), Use Test and customer quality continuous improvement.
Handle daily OBA and Use Test issues, analyze data and work closely with IPQA to drive
containment actions, root cause analysis, corrective & preventive actions as well as continuous
improvement
Support OBA & Use Test Supervisor in personnel management and training. Ensure OBA & Use
Test team members are well trained with needed skills to perform required functions.
Work closely with cross-functional teams to meet delivery schedules and production goals, while
actively maintaining the expected level of quality.
Maintain and continuously improve TTI quality management systems
Handle customer complaint, customer return and other customer quality requirements.
Drive customer complaint resolution by carrying out root cause & failure analysis, dimensional
analysis, or other means. In addition, communicate with customers when necessary to ensure
verification of corrective & preventive actions.
Lead Out of Box Audit (OBA), Use Test and customer quality continuous improvement.
Handle daily OBA and Use Test issues, analyze data and work closely with IPQA to drive
containment actions, root cause analysis, corrective & preventive actions as well as continuous
improvement
Support OBA & Use Test Supervisor in personnel management and training. Ensure OBA & Use
Test team members are well trained with needed skills to perform required functions.
Work closely with cross-functional teams to meet delivery schedules and production goals, while
actively maintaining the expected level of quality.
Maintain and continuously improve TTI quality management systems

Yêu cầu công việc

Yêu Cầu Công Việc
College or above degree in Electronic, Electrical, Mechanical Engineering or related Engineering
field.
Minimum 4 years of working experience in Quality field and related to customer complaint handling.
Familiarity with metal, plastic, electrical or electronic products is an advantage.
Familiar with Six Sigma, ISO 9001, Quality methods and tools such as FMEA, Control Plan, PPAP,
APQP, MSA, SPC, DOE, 8D etc. Six Sigma Green Belt certification will be an advantage.
Able to work independently and pro-actively.
Strong skills in problem analysis and solving. Good customer technical service preferred.
Good communication and interpersonal skills.
Team player with positive approach.
Good English reading, writing and speaking skills. PC skills required (MS Office, Outlook etc.)

Quyền lợi được hưởng

Laptop
Chế độ bảo hiểm
Phụ cấp
Xe đưa đón
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Tăng lương
Nghỉ phép năm
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH OS POWER Việt Nam
OS POWER Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
Phòng 12-P, tầng 12, Toà nhà Center Building, số 01 đường Nguyễn Huy Tưởng, Phường Thanh Xuân Trung
Chúng tôi thành lập công ty TNHH OS Việt Nam vào tháng 12 năm 2011 tại Hà Nội. Chúng tôi triển khai các dịch vụ thuê ngoài trong lĩnh vực sản xuất trên toàn quốc và hiện tại OS Việt Nam đã và đang hỗ trợ rất nhiều khách hàng, đặc biệt là các công ty Nhật Bản. Dựa vào kinh nghiệm và kiến thức tích lũy từ Nhật Bản, chúng tôi tập trung đào tạo nguồn nhân lực nhằm cải thiện và nâng cao trình độ nghiệp vụ tại địa phương. Ngoài ra, để nâng cao chất lượng cuộc sống cho người lao động tại đây, chúng tôi thực hiện các chính sách đãi ngộ tốt nhất cho người lao động trong ngành này. Thông qua dịch vụ của mình, chúng tôi mong muốn được đóng góp vào sự phát triển của Quý khách hàng cũng như sự phát triển của nền kinh tế Việt Nam
 

Review OS POWER Việt Nam

4.0
5 review

04/08/2017
Nhân viên IT.. tại Hồ Chí Minh

Môi trường làm việc thoải mái(IT)

13/11/2020
Nhân viên IT.. tại Hồ Chí Minh

Môi trường làm việc tuyệt vời(IT)

13/03/2021
Nhân viên IT.. tại Hồ Chí Minh

Môi trường thân thiện, thoải mái, nhiều phúc lợi cho nhân viên(IT)

Những nghề phổ biến tại OS POWER Việt Nam

Bạn làm việc tại OS POWER Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo OS POWER Việt Nam

OS POWER Việt Nam

Click để đánh giá