- Set up a monthly budget target for ongoing facility purchase
- Collaborate closely with warehouse team frequently to validate demand for new facilities and ensure that warehouse meets budget target
- Design a launching plan for a new warehouse that fits business demand
- Work with Procurement team to conduct thorough assessments for the best vendors for new warehouse and facilities
- Optimize cost spent in purchasing new facilities and infrastructure
- Monitor warehouse capacity overtime to prepare for the next expansion
- Bachelor’s degree or above, preferably in business, supply chain, procurement, admin
- Ability to travel across the country to set up new warehouses and facilities
- Good communication and stakeholder management skills, good at team work
- Have great attention to details, well-organized
- Being fluent in English and having an international mindset is a plus
- Good critical thinking and problem-solving skills
- Experienced in MS Office (Excel, Power Point, Word) to daily job
- Can be a quick learner with the ability to handle multiple tasks simultaneously, maintain focus, and adapt to a variety of challenges
- Passion for quality and continuous improvement
Công ty TNHH P.Dussmann Việt Nam là công ty thành viên của tập đoàn Dussmann CHLB Đức, là công ty hàng đầu về dịch vụ đa ngành tại Việt Nam, với 15 năm hoạt động tại thị trường Việt Nam, công ty đã xây dựng được thương hiệu vững mạnh trên thị trường và không ngừng nâng cao chất lượng phục vụ khách hàng. P.Dussmann Việt Nam hiện đang cung cấp các dịch vụ cao trong suốt 24/24 giờ trên toàn lãnh thổ Việt Nam bao gồm Dịch vụ làm sạch cho các cao ốc văn phòng, trường học, bệnh viện; Cung cấp Dịch vụ suất ăn công nghiệp cho các khách sạn quốc tế, căn hộ cao cấp, bệnh viện,…Các dịch vụ của P.Dussmann Việt Nam đều áp dụng công nghệ Đức và chất lượng châu Âu, tuân thủ hệ thống tiêu chuẩn chất lượng ISO 9001:2008 chứng thực bởi tổ chức TUV CERT (Cộng Hòa Áo).