Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
POSITION OVERVIEW
- Act as a single point of contact for phone calls and emails from staff regarding IT issues and queries
- The IT Service Desk will provide first technical support to internal staff. The successful candidate will require an aptitude for working with applications/systems to undertake analysis, diagnosis and resolution of staff problems, which may range from straightforward to more complicated technical issues. There is also a range of administration duties within this role. Coverage includes offices in Ha noi, Hoa Binh, Ha Nam, Thanh Hoa as well as remote users at other offices or home workers
POSITION RESPONSIBILITIES
- Provide technical assistance and support for incoming queries and issues related to IT systems, software, and
hardware. Ensure logging all technical support on ITSM portal
- Respond to queries either in person or over the phone.
- Write training manuals or documents guide
- Consult or offer suggestion to user of effectively using computer/laptop.
- Install, modify, and repair computer hardware and software.
- Doing daily operation task to figure out any issue in advance to ensure good IT service delivery
- Resolve technical problems with network connectivity
- Install computer and peripherals for users.
- Follow up with customers to ensure issue has been resolved.
- Setup, support connectivity and quality relate to online meeting ( webex, MS team, Zoom...)
- Managing video conference service, trouble shooting issue, support connections between conference rooms,
perform onsite support Video conference for workshop or important events.
- Consultant, setup application & tool as business requirement.
- Support voice IP phone system and time attendance system
Yêu Cầu Công Việc
POSITION REQUIREMENTS
Education/ Professional knowledge:
- Graduated from University/College in field of Information technology or Electronic and telecommunication.
Skill, Experience:
- At least 3 years experience in position of IT service desk or equivalent
- Good knowlegement in PC, TCP/IP network connectivities, printer, IP phone system.
- Good experience with Windows domain.
- An ITIL qualification is preferable but not essential.
- MCP/MCSA certification would be desirable.
Other requirements:
- Service oriented mindset.
- Good English communication is strong point
- Responsibilities, actively, good team work, honest, enthusiastic, good in time management
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 15 Tr - 30 Tr VND
Đi qua hành trình 15 năm hoạt động và định vị vị thế là Tập đoàn kinh tế tư nhân hàng đầu Việt Nam, Sun Group đã kiến tạo nên hệ sinh thái chất lượng - đẳng cấp - khác biệt, gồm những thương hiệu dẫn đầu ở các lĩnh vực đầu tư trọng điểm: Vui chơi giải trí, Du lịch nghỉ dưỡng, Bất động sản cao cấp, Đầu tư xây dựng, Hàng không..., hướng tới giá trị phát triển bền vững cho Tập đoàn, các địa phương, khách hàng và đối tác
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2019
Mission
Tìm đến những vùng đất giàu tiềm năng nhưng chưa được khai thác đúng tầm, làm thay đổi những vùng đất ấy, kiến tạo và đóng góp cho xã hội những công trình, sản phẩm/dịch vụ có đẳng cấp chất lượng vượt trội và trường tồn theo thời gian.