Việc làm Telio Việt Nam

Tìm thấy 4 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Telio Việt Nam
Customer Service Specialist
Telio Việt Nam
3.3
8 đánh giá 91 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 29/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/07/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Trên 2 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Đồng Nai
Mô tả Công việc
Ensure the customer side and internal factory always be connected to avoid any miscommunication. Convey customer demand, find the right person in charge and provide timely action. "Customer-first" is the discipline that this role needs to bear in mind always, the prompt action we take and service quality we provide may possibly decide how fast the company business grow and how concrete the relationship with customers stand.
1. Order Management
1.1 Have customers' orders input in CMP/SAP and provide order confirmation timely.
1.2 Delivery schedule update and follow-up timely.
1.3 Quick action and responsiveness to customer's inquiries.
2. CRD (Customer Required Delivery Date) update
1.1 Keep all outstanding sales orders updated in SAP.
1.2 Timely delivery update and follow-up to customer.
1.3 Timely ship alert provide when shipment arranged.
3. DN (Delivery Note) creation
On time DNs creation and monitoring in SAP to ensure shipments arranged to customer as committed.
4. RMA (Returned Materials Analysis) management
4.1 Timely proceed of customer RMA request, create ticket in CMP/Salesforce, input into SAP.
4.2 Weekly RMA status update/ FAR sending/replacement order creation/return shipment arrange.
5. Credit management
5.1 Assist sales and financial team to interactively communicate with customers for on time payments.
5.2 Timely follow-up for the past due payment until paid.Yêu Cầu Công Việc
Bachelor's Degree, prefer in Foreign Language, Business, Trade, Supply Chain Management or equivalent specializations.
2+ year of experience on customer service in manufacturing company which focus on problem analysis and resolution on customer-related issues
Demonstrated ability to achieve results independently or working with others
Ability to recommend and implement improvements
Excellent interpersonal and communication skills
Experience with networked PC based computer systems.
Ability to handle multiple priorities involving external and internal priorities
Ability to excel in a cross-organizational, cross cultural, global team environment
Excellent English skills, especially Oral & Writing skills.Laptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Xe đưa đón
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Nghỉ phép năm
Khu vực
Báo cáo

Công ty TNHH Telio Việt Nam
Telio Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 06, Tháp A, Sky City Tower, 88 Láng Hạ, Phường Láng Hạ, Quận Đống Đa, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

TELIO VIETNAM là công ty sử dụng công nghệ dữ liệu để xây dựng nền tảng thương mại B2B lớn nhất Việt Nam, Telio kết nối các nhà bán lẻ quy mô nhỏ, truyền thống với các thương hiệu và nhà bán buôn trên nền tảng tập trung, bằng cách tổng hợp nhu cầu, Telio có thể cung cấp cho các nhà bán lẻ nhỏ nhiều lựa chọn hơn, giá tốt hơn và hậu cần hiệu quả hơn thông qua tính kinh tế theo quy mô.

Bên cạnh đó, Telio tự hào là nền tảng thương mại điện tử B2B tiên phong của Việt Nam huy động thành công 25 triệu đô-la Mỹ trong vòng gọi vốn Series-A với nhà đầu tư chính là quỹ Tiger Global và sự tham gia của các quỹ đầu tư danh tiếng khác: Sequoia India, GGV Capital và RTP Global.

 

Những nghề phổ biến tại Telio Việt Nam

Bạn làm việc tại Telio Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Telio Việt Nam

Telio Việt Nam

Click để đánh giá