Việc làm THẨM MỸ LINH ANH SAIGON

Cập nhật 18/12/2024 22:37
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH THẨM MỸ LINH ANH SAIGON
Office Administrator (6 Months)
THẨM MỸ LINH ANH SAIGON 1.8★
11 đánh giá 88 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: 13 - 14 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 13/01/2025
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- 29 Đường số 3, Khu dân cư Trung Sơn, Bình Hưng, Bình Chánh, Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

1. School reception service and telephone duties:

• Receive all parent's visits to the school in a friendly, courteous and pleasant manner.

• Provide enrolment information to parents.

• Schedule appointments for consultation between parents and the Principal or Office Manager.

• Manage incoming/outgoing phone calls at the front desk and mail receipts.

• Coordinate the transmission of information between the Principal, Office Manager, Office Administrator and parents.

• Provide courteous and professional service, responding in an accurate and timely manner to all enrolment enquiries.

2. Administrative and clerical duties

• Assist the Office Manager with the enrolment process, including receiving parents, responding to enquiries from parents, etc.

• Complete students’ enrolment records.

• Maintain a personal file for each student and ensure all records pertaining to the students are filed accordingly. All files must be neatly labelled and categorized accordingly.

• Monitor students referred for illness or discipline for the purpose of ensuring their safety.

• Arrange transportation for students.

• Manage students’ menus. Follow up and give feedback to the Principal and Office Manager on the quality of meals.

• Assist the Office Manager in supervising the support staff such as Janitor, Maintenance and Drivers. Provide the timetable and work schedule for them.

• Support foreign staff to open bank accounts, Health Check and Police Check for Work Permit applications.

• Support the Human Resources Department in submitting documents to the Labour Department / Immigration / Department of Justice for Work Permit, Visa, Temporary Residence Card applications and other administrative matters assigned by the Human Resources Department.

3. Inventory Control System

• Maintain the Inventory Control System.

• An Inventory List of all administrative files, equipment, computers, machinery, furniture, technical equipment, etc., in the school must be maintained and updated every June and December before the close of the calendar year. The Inventory List is to be submitted to the Management upon completion.

• Record sales of school uniforms periodically. When the stock balance is low, new stock must be requested.

4. Administrator to Principal

• Screen telephone calls, enquiries and requests and handle them when appropriate.

• Organize and maintain diaries and make appointments.

• Deal with correspondence and write letters, take dictation and minutes.

• Produce documents, briefing papers, reports, newsletters and presentations.

• Carry out background research and present findings into subjects the Principal is dealing with.

• Organize and attend meetings and ensure the Principal is well-prepared for meetings.

• Liaise with clients, suppliers and other staff on behalf of the Principal.

• Organize files and store paperwork, documents and computer-based information.

• Provide general assistance during presentations.

• Responsibility for accounts and budgets.

• Translate the School’s Newsletter to Vietnamese.

• Update the Class Lists.

Yêu cầu công việc

- Bachelor's degree in Office Administration, Business Administration, or related fields.

- Excellent English communication skills, both verbal and written.

- Proficiency in computer and office software (Microsoft Office, Google Workspace, etc.).

- Friendly, courteous, and professional in interactions with parents, students, and colleagues.

Quyền lợi được hưởng

  • Competitive Salary
  • Professional Development
  • Health Insurance
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH THẨM MỸ LINH ANH SAIGON
THẨM MỸ LINH ANH SAIGON Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Số 86 - 88 Lê Văn Duyệt, Phường 1, Quận Bình Thạnh, Thành Phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Đưa Linh Anh trở thành một tập đoàn đa ngành hàng đầu Việt Nam trong lĩnh vực Thẩm mỹ làm đẹp – Y tế sức khỏe – Giáo dục & Dược mỹ phẩmĐối với khách hàng: Linh Anh luôn hoạt động với sứ mệnh: “Giúp cho hàng triệu khách hàng trở nên trẻ trung, xinh đẹp, thành công, hạnh phúc, tự tin hơn với vẻ đẹp toàn diện bên ngoài và khỏe mạnh bên trong”. Chúng tôi luôn lấy khách hàng làm trung tâm, xây dựng mối quan hệ thân thiết và bền vững thông qua cung cấp sản phẩm và dịch vụ chất lượng cao.

Đối với cộng sự: Liên tục xây dựng và tạo ra nhiều cơ hội cho các cộng sự tham gia vào kinh doanh. Sứ mệnh của chúng tôi là giúp các cộng sự của mình phồn thịnh về tài chính và có cuộc sống hạnh phúc.


Review THẨM MỸ LINH ANH SAIGON

1.8
11 review

21/11/2024
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Trả lương đúng ngày, không bị trễ

18/10/2024
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Công ty không làm hợp đồng lao động cho nhân viên từ đầu thành lập đến nay (RV)

13/10/2024
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Không chuyển lương từ tài khoản ngân hàng của công ty, chuyển lương từ cá nhân (RV)

Những nghề phổ biến tại THẨM MỸ LINH ANH SAIGON

Bạn làm việc tại THẨM MỸ LINH ANH SAIGON? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo THẨM MỸ LINH ANH SAIGON

THẨM MỸ LINH ANH SAIGON

Click để đánh giá