- Set up a monthly budget target for ongoing facility purchase
- Collaborate closely with warehouse team frequently to validate demand for new facilities and ensure that warehouse meets budget target
- Design a launching plan for a new warehouse that fits business demand
- Work with Procurement team to conduct thorough assessments for the best vendors for new warehouse and facilities
- Optimize cost spent in purchasing new facilities and infrastructure
- Monitor warehouse capacity overtime to prepare for the next expansion
- Bachelor’s degree or above, preferably in business, supply chain, procurement, admin
- Ability to travel across the country to set up new warehouses and facilities
- Good communication and stakeholder management skills, good at team work
- Have great attention to details, well-organized
- Being fluent in English and having an international mindset is a plus
- Good critical thinking and problem-solving skills
- Experienced in MS Office (Excel, Power Point, Word) to daily job
- Can be a quick learner with the ability to handle multiple tasks simultaneously, maintain focus, and adapt to a variety of challenges
- Passion for quality and continuous improvement
CÔNG TY TNHH THỰC PHẨM ÂN NAM (Annam Gourmet) đã trở thành công ty hàng đầu trong lĩnh vực dịch vụ thực phẩm và đồ uống tại Việt Nam, hoạt động liên doanh trong cả lĩnh vực bán lẻ và bán buôn.
Ngoài ra, Annam Group còn nhập khẩu và phân phối các nhãn hiệu mỹ phẩm và thiết bị khách sạn công nghiệp nổi tiếng.
Review Thực phẩm Ân Nam - Annam Gourmet
Môi trường làm việc thân thiện, cấp trên giỏi, quản lý làm việc chuyên nghiệp và hoà nhã. Đồng nghiệp rất tốt, luôn hỗ trợ nhau hết mình trong công việc.
Giám đốc có kiến thức chuyên môn rất tốt. Môi trường làm việc rất tốt, rất thích hợp để sáng tạo và phát triển bản thân. Đãi ngộ, chế độ của công ty cho nhân viên tốt.
Làm ở công ty này là được tích lũy rất nhiều kiến thức và kinh nghiệm trong quá trình làm việc, luôn được tiếp xúc và giao tiếp với khách hàng là người nước ngoài.