Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Contact Center Quality Assurance Specialist (Chuyên viên Quản lý Chất lượng Tổng đài Dịch vụ Khách hàng)
T&P
113 việc làm
1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
10/12/2024
Hạn nộp hồ sơ:
09/01/2025
Hình thức:
FULL_TIME
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Prudential’s purpose is to be partners for every life and protectors for every future. Our purpose encourages everything we do by creating a culture in which diversity is celebrated and inclusion assured, for our people, customers, and partners. We provide a platform for our people to do their best work and make an impact to the business, and we support our people’s career ambitions. We pledge to make Prudential a place where you can Connect, Grow, and Succeed.
Reporting to the Contact Center Senior Manager, the Contact Center Quality Assurance is responsible for assessing the quality of the performance of contact center employees who deal with existing and potential customers. The QA will monitor service calls to assess communication technical accuracy, customer service performance, and conformity to PVA’s policies and procedures. The QA is responsible for executing, monitoring, and controlling the team operations follow to PVA’s policies and procedures; as well as make recommendation for enhancements to training materials as needed to enhance the overall customer experience.
Prudential is an equal opportunity employer. We provide equality of opportunity of benefits for all who apply and who perform work for our organisation irrespective of sex, race, age, ethnic origin, educational, social and cultural background, marital status, pregnancy and maternity, religion or belief, disability or part-time / fixed-term work, or any other status protected by applicable law. We encourage the same standards from our recruitment and third-party suppliers taking into account the context of grade, job and location. We also allow for reasonable adjustments to support people with individual physical or mental health requirements.
Reporting to the Contact Center Senior Manager, the Contact Center Quality Assurance is responsible for assessing the quality of the performance of contact center employees who deal with existing and potential customers. The QA will monitor service calls to assess communication technical accuracy, customer service performance, and conformity to PVA’s policies and procedures. The QA is responsible for executing, monitoring, and controlling the team operations follow to PVA’s policies and procedures; as well as make recommendation for enhancements to training materials as needed to enhance the overall customer experience.
Prudential is an equal opportunity employer. We provide equality of opportunity of benefits for all who apply and who perform work for our organisation irrespective of sex, race, age, ethnic origin, educational, social and cultural background, marital status, pregnancy and maternity, religion or belief, disability or part-time / fixed-term work, or any other status protected by applicable law. We encourage the same standards from our recruitment and third-party suppliers taking into account the context of grade, job and location. We also allow for reasonable adjustments to support people with individual physical or mental health requirements.
Khu vực
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Trải qua hơn 10 năm hình thành và phát triển Công ty TNHH Thực Phẩm Sạch Thương Mại T&P (Fresh Foods) đã có những bước phát triển không ngừng trong việc cung cấp các sản phẩm thực phẩm sạch nhập khẩu đến tận tay người tiêu dùng với các nhóm sản phẩm chính:
- Thịt bò Úc, Mỹ
- Thịt cừu Úc
- Cá hồi Nauy
- Gia vị Hàn Quốc, Nhật Bản
- Trái cây nhập khẩu
Với đội ngũ nhân viên trẻ được đào tạo chuyên nghiệp, năng động dưới sự dẫn dắt của chủ đầu tư có hơn 20 năm kinh nghiệm nhập khẩu và kinh doanh trong lĩnh vực thực phẩm, chúng tôi luôn chủ động trong việc kiểm soát chất lượng đầu vào và đầu ra thực phẩm một cách toàn diện nhất nhằm đem đến tay người tiêu dùng sản phẩm chất lượng tốt nhất.
Những nghề phổ biến tại T&P
Bạn làm việc tại T&P? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
T&P
Click để đánh giá