Việc làm Norbreeze Collective Asia

Tìm thấy 9 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH THƯƠNG MẠI Norbreeze Collective Asia (VN)
Assistant Digital Performance Manager
Norbreeze Collective Asia
51 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng nhóm / Giám sát
Ngày đăng tuyển: 15/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 07/08/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 5 - 7 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Objective of role:

  • Responsible for developing, implementing, tracking, and optimizing digital marketing campaigns across all digital channels and the company’s e-commerce development.

DETAILED RESPONSIBILITIES:

Planning & Managing:

  • Build and execute digital strategies through digital marketing campaigns to achieve digital marketing growth.
  • Plan and manage digital campaigns across all digital channels of O2O.
  • Manage social media & digital marketing budgets with constant tracking of expenditure versus ROIs.

Digital Marketing Implementing:

  • Drive and optimize performance on social, digital advertising, through Facebook Ads, Google Display, SEO/SEM, Zalo, Tiktok and EDM.
  • Collaborate with inhouse team to create advertising visual and content for a successful campaign.
  • Able to contribute with creative/ novel ideas and solutions to improve implementation of digital communication.
  • Participate in communications with brand principal and ensure that guidelines and processes are applied in assigned market.
  • Generate commercial sales and optimize marketing ROI through digital campaigns, social media management and analytics, as well as performance marketing.

Supervising & Reporting

  • Demonstrate strong project/ campaign management skills – with digital marketing projects and campaigns executed within stipulated timeline for launch
  • Display strong thought process and eye for details when executing a 360-integrated marketing campaign - which is seen through communication consistency/ accuracy across all touchpoints.
  • Display strong communication skills in liaison with both external and internal stakeholders to ensure accuracy/ efficiency of execution.
  • Build dashboard of report for deeply analysis on data to evaluate the advertising performance on each campaign and have quick action plan on each campaign to reach the goals.
  • Conduct a set of reports as per timeline to evaluate & monitor campaign effectively

Yêu Cầu Công Việc

Suggested Qualifications and Experience:

  • 5 to 7 years’ work experience in Digital Marketing role
  • Having experience in Brand.com
  • A keen sense in retail industry is an added advantage.
  • Proficient in Microsoft office & English communication
  • Good knowledge of Zalo Ads, EDM, Google and Facebook Ads tools
  • Proficient in Google Analytics, Google Data Studio, Facebook Business Manager, Haravan Website Platform.

Required Attributes:

  • Highly adaptable to change and an excellent team player with the ability to influence and negotiate.
  • Takes initiative and ownership
  • Excellent planning and analytical skills
  • Ability to work in a fast-paced setting under tight deadlines

Without referral to manager 

  • Prioritization & delegation of tasks within digital function 
  • Resolution of decision regarding the day-to-day implementation of the digital plan
  • Approval of expenditure within delegated limit in line with company policy
  • Coordination with 3rd party contractor/ vendor on quotes and tasks

After consultation with manager or others

  • Approval of expenditure exceeding delegated limit
  • Development of digital plans
  • Resolution of decisions which involve or impact customers/ company
  • Implementation of processes/ changes to SOP

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
Lakeview 3, Đường N6, KĐT Mới Thủ Thiêm, Quận 2, TP Thủ Đức

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: 28 - 40
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH THƯƠNG MẠI Norbreeze Collective Asia (VN)
Norbreeze Collective Asia Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

Ra đời từ năm 2004 với trụ sở đặt tại Singapore, Norbreeze Group được thành lập và điều hành hoạt động bởi bộ đôi người Đan Mạch Mr.Anders Peter Juel Sauerberg and Mrs.Anne Trads Juel Sauerberg.
Mang theo niềm đam mê mãnh liệt với các thiết kế mang hơi hướng Bắc Âu, bộ đôi đã thành lập tập đoàn để xây dựng, phân phối và mở rộng những thương hiệu quốc tế theo triết lí thiết kế vượt thời gian.
Hiện tại, Tập Đoàn đang hoạt động kinh doanh với 3 lĩnh vực:
- PANDORA (Thương hiệu trang sức được phân phối độc quyền tại thị trường Đông Dương)
- COCOMI (Trang thương mại điện tử thuộc quyền sở hữu của Tập Đoàn, phân phối các thương hiệu đồng hồ và trang sức)
- AUGUST BERG (Thương hiệu đồng hồ thuộc quyền sở hữu của Tập Đoàn

Những nghề phổ biến tại Norbreeze Collective Asia

Bạn làm việc tại Norbreeze Collective Asia? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Norbreeze Collective Asia

Norbreeze Collective Asia

Click để đánh giá