Tìm thấy 5 việc làm đang tuyển dụng
Account Payable Supervisor
Norbreeze Collective Asia
65 việc làm
0 Lượt ứng tuyển
Lượt xem 2
0 Lượt ứng tuyển
Lượt xem 2
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển:
14/08/2024
Hạn nộp hồ sơ:
15/09/2024
Hình thức:
Full-time
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Khánh Hòa
Mô tả công việc
1. To obtain, date-stamp and file copies of all documents which support authorized purchases (PR's, PO's, delivery Notes, signed Receiving Reports, etc.) for future matching to invoices.
2. To compare details of quantities, unit costs, etc., on regular purchase orders to those on authorized purchase requests.
3. To spot-check periodically internal purchase orders for food and beverage items against their appropriate market lists.
4. To audit price and quantity variances as per daily Receiving Variance Report.
5. To process daily invoices; that is, to match them to their supporting authorizations and receiving records.
6. To check accuracy of account allocations.
7. To batch invoices and post them and check if these are approved by respective Heads of Department.
8. To determine all payments due and to submit the disbursement schedule to the Financial Controller for approval prior to the actual preparation of checks.
9. To prepare payments and submit them, with their supports attached, for final approval and signatures.
10. To raise and record manual checks for urgent payments.
11. To prepare monthly accruals for goods and services received, but not invoiced.
12. To cooperate and assist in reconciling the month end inventory book balances to actual physical counts.
13. To carry out any other reasonable duties and responsibilities as may be assigned.
2. To compare details of quantities, unit costs, etc., on regular purchase orders to those on authorized purchase requests.
3. To spot-check periodically internal purchase orders for food and beverage items against their appropriate market lists.
4. To audit price and quantity variances as per daily Receiving Variance Report.
5. To process daily invoices; that is, to match them to their supporting authorizations and receiving records.
6. To check accuracy of account allocations.
7. To batch invoices and post them and check if these are approved by respective Heads of Department.
8. To determine all payments due and to submit the disbursement schedule to the Financial Controller for approval prior to the actual preparation of checks.
9. To prepare payments and submit them, with their supports attached, for final approval and signatures.
10. To raise and record manual checks for urgent payments.
11. To prepare monthly accruals for goods and services received, but not invoiced.
12. To cooperate and assist in reconciling the month end inventory book balances to actual physical counts.
13. To carry out any other reasonable duties and responsibilities as may be assigned.
Yêu cầu công việc
Bachelor's degree / higher education qualification / equivalent in marketing or related field, and two to four years of experience in a hospitality or hotel sales and marketing setting with direct supervisory experience over a sales team, or an equivalent combination of education and work experience. Must speak local language. Other languages preferred.
Quyền lợi được hưởng
- Working hours: 44h/week
- Competitive salary and service charge
- Bonus on holidays (New Year, Tet, Independence Day, ...)
- Social Security as per Labor Law
- Duty meal and uniform provided
- Annual Health Check
- Team building and Colleague Events as per IHG's activities
- Special Service Discount to all colleagues
- Competitive salary and service charge
- Bonus on holidays (New Year, Tet, Independence Day, ...)
- Social Security as per Labor Law
- Duty meal and uniform provided
- Annual Health Check
- Team building and Colleague Events as per IHG's activities
- Special Service Discount to all colleagues
Khu vực
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Ra đời từ năm 2004 với trụ sở đặt tại Singapore, Norbreeze Group được thành lập và điều hành hoạt động bởi bộ đôi người Đan Mạch Mr.Anders Peter Juel Sauerberg and Mrs.Anne Trads Juel Sauerberg.
Mang theo niềm đam mê mãnh liệt với các thiết kế mang hơi hướng Bắc Âu, bộ đôi đã thành lập tập đoàn để xây dựng, phân phối và mở rộng những thương hiệu quốc tế theo triết lí thiết kế vượt thời gian.
Hiện tại, Tập Đoàn đang hoạt động kinh doanh với 3 lĩnh vực:
- PANDORA (Thương hiệu trang sức được phân phối độc quyền tại thị trường Đông Dương)
- COCOMI (Trang thương mại điện tử thuộc quyền sở hữu của Tập Đoàn, phân phối các thương hiệu đồng hồ và trang sức)
- AUGUST BERG (Thương hiệu đồng hồ thuộc quyền sở hữu của Tập Đoàn
Những nghề phổ biến tại Norbreeze Collective Asia
Bạn làm việc tại Norbreeze Collective Asia? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
Norbreeze Collective Asia
Click để đánh giá