Reporting
- Responsible for 100% accuracy in daily/weekly/monthly/yearly operations reports
- Support Regional Operation Manager (ROM) by building relevant dashboards, reports, trackers, etc. to control responsible Hub/Region KPI and monitor its achievement
- Propose new initiatives to manage performance of responsible hubs and optimize operation activities
- Act as a data gate to represent ROM to provide data/input/information for other reports of the company as assigned.
- Initiate and help to implement new ideas to develop projects in multiple areas enhancing operational efficiency
- Participate in other projects of the company as assigned and play the role of a connector who has a comprehensive understanding of Hub operations
- Coordinate with all stakeholders e.g. Operation Excellence, Procurement, Feature, BI… to support their understanding about Hub operation and work with them in specific projects
- Follow up feedbacks of the launched projects and adjust plans to best serve actual situations;
- Develop a deep understanding of SPX in general and their assigned hubs/region in particular and actively identify operational issues for improvement
- Do onsite visits and investigate problems arisen to report to ROM for their timely intervention and necessary guidance
- Report any anomalies or inconsistencies to ROM upon realization in hub/region operation
- Well control SOPs/regulations and be an internal trainer for the hubs/region to understand these SOPs/regulations when assigned
- Collaborate with teams in the region and take charge of administrative tasks for the whole region including but not limited to organizing events/parties, ordering stationery, controlling uniform, finalizing payment/receipts and other ad-hoc tasks
- Prepare proposals, and presentations as assigned
- 3+ years of industry experience with proven business impact
- Be able to communicate with different stakeholders
- Data analytics (Excel, Python, SQL, etc) and an understanding of logistics operation will be a plus
- Have good project ownership, strong analytical thinking, ability to learn quickly and can-do mindset
- Excellent written and verbal communication skills in English and Vietnamese
- An ability to work within a team and working on own initiative is essential
Công ty TNHH Thương Mại XNK Fani kinh doanh lĩnh vực Ngành Giấy, ngành máy in đơn hàng, ngành hàng mẹ và bé. Trong bối cảnh xã hội hiện nay thì dịch vụ cung cấp giấy in đang là một trong số những dịch vụ nổi trội, có rất nhiều sự lựa chọn khác nhau. Ngoài những sự lựa chọn hợp lý thì trên thị trường cũng có rất nhiều những công ty đặt lợi ích lên trên đạo đức. Nếu như bạn đang muốn tìm một công ty quan tâm đến cảm nhận của khách hàng, luôn muốn khách hàng có những trải nghiệm tuyệt vời, tốt nhất thì bạn có thể đến với công ty TNHH Fani.
Được thành lập từ năm 2016 cho đến nay công ty chúng tôi đã ngày càng được mở rộng, ngày càng được nhiều khách hàng ưa chuộng. Hiện tại, trong thời gian sắp tới công ty đang đề ra mục tiêu sẽ trở thành một trong số những công ty đi đầu về ngành dịch vụ cung cấp giấy in. Đến với công ty chúng tôi bạn sẽ được hưởng rất nhiều lợi ích như sẽ được học tập và làm việc trong môi trường chuyên nghiệp, đội ngũ nhân viên năng động, sáng tạo cập nhật không ngơi nghỉ. Với lãnh đạo có kinh nghiệm nhiều năm trong lĩnh vực giấy in.
Với sứ mệnh cung cấp cho người tiêu dùng sản phẩm tốt nhất, nhân viên công ty không ngừng cố gắng. Lãnh đạo công ty không ngừng học hỏi hằng ngày để có thể đáp ứng được nhu cầu của khách hàng, đem đến cho khách hàng những dịch vụ tốt nhất.