Việc làm Gimasys
Cập nhật 21/02/2025 02:15Mô tả công việc
- Market/ customer understanding:
- Identify and prioritise target customers based on product type, market
- analysis and advanced research
- Understand customer pain points, needs then generate the business
- demand
- Relationship Building: as the initial point of contact, BDR needs to create a positive first impression of the company then generate business with customers.
- Stay up-to -date on industry trends and competitor activity
- Lead Generation:
- Lead Generation: Initiate contact with potential customers to identify new business through different sources:
- BDR Lead: Proactive create and find leads by different campaigns and research
- GMS’ passive channels: hotline, email, social channels: web, facebook fanpage, linkedin fanpage…
- Brand Lead: Actively connect with Brand BDR to get lead
- Qualifying Leads: assess the potential of leads by determining whether they meet specific criteria and are likely to benefit from the company's offerings. This qualification process helps prioritise leads for the sales team.
- Appointment Setting: responsible for scheduling appointments, product demonstrations, or meetings between potential customers and the sales team
- Reporting and Analytics: track and analyze data related to lead generation and conversion rates.
Yêu cầu công việc
- Bachelor in Technology, Marketing, Business Administration, Management Information Systems (MIS) or equivalent and have a desire to develop a career in the business field.
- At least 3 years experience in a BDR, sales position or telesales/inside sales position (B2B)
- Experience in IT industry is plus
- Knowledge in finance, banking is plus
- Skills by the priority below:
- Prospecting skill
- Communication skill
- Problem Solving
- Critical thinking
- Team work
- Creative thinking
- Attitude/mindset:
- Longlife learning.
- Challenge overcoming
- Perseverance, hard work
- Language: English - fluent in 4 skills
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary (negotiation)
- Bonus: laptop provision,phone allowance,
- Bonus according to company policy: company gifts on special days and holidays
- Salary review once per year
- Social Insurance, Health Insurance, Unemployment Insurance according to Labour law
- Health Insurance (PTI), Annual health Check-Up, teambuilding, company trip
- Working time: Monday - Friday
- Annual leaves at least 12 days per year
- Career development:
- company-sponsored training and exam registration for the acquisition of international IT certifications.
- Involve in IT projects with industry experts
- Personalized career path development
- Working environment: dynamic, professional and creative environment to promote the best of their abilities at work.
Thành lập từ năm 2004, với hơn 18 năm kinh nghiệm, Công ty TNHH Tích hợp Hệ thống quản lý Quốc tế (Gimasys) đã trở thành đối tác tin cậy và uy tín cho các dự án công nghệ thông tin, cung cấp các giải pháp chuyển đổi số cho doanh nghiệp.
Trên chặng đường phát triển của mình, Gimasys đã thiết lập mối quan hệ đối tác và trở thành nhà cung cấp hàng đầu của các Tập đoàn Công nghệ lớn trên Thế Giới, như Salesforce, Oracle, NetSuite và Google.
Với sự liên kết chặt chẽ này, Gimasys khẳng định luôn bắt kịp các xu hướng công nghệ mới nhất và luôn sẵn sàng đáp ứng các nhu cầu cải tiến của doanh nghiệp.
Review Gimasys
Môi trường làm việc không toxic nhưng lương hơi thấp so với mặt bằng chung
Chế độ phúc lợi, môi trường văn hoá nhìn chung thì ổn(RV)
Các sếp rất quan tâm nhân viên, tạo điều kiện phát triển(RV)