Mô tả công việc
Tetra Pak is looking for a Factory Director Assistant who provides quality administrative and project support to the business operations functions. Candidate who has lateral thinking, solid relevant experience, a can-do attitude, excellence in service and a desire for variety and pace will ensure success in the role. This is the permanent role based in Binh Duong Factory, Vietnam.
What you will do
• Raise purchase requisitions in SAP Ariba and SAP, monitoring progress of requests through the purchase to pay process, escalating and pushing where required.
• Research, plan, book and manage catering for internal meetings and events.
• Create meetings (including video conferences) in Outlook, booking rooms in different locations/countries, understanding time-zone differences and checking room facilities.
• Create and manage teams, channels, project documents and artifacts in MS Teams.
• Meticulously and confidently format MS Word documents.
• Assist with events management, marketing and communications activities, and travel bookings.
• Experience in immigration is a plus
• Take initiative and ownership of special administration projects befitting your interests and expertise.
• Add value and quality to the administration services of Tetra Pak.
• Manage Internal Communication platform and coordinate on content building to convey the consistent messages within the organization and advise on which to go viral, supporting for external communication
• Other admin related tasks as required/directed.
Yêu cầu công việc
Work experience in large company/ies essential. Global/multinational experience preferred
Intermediate to Advanced user of the MS Office suite
Experience in SAP / SAP Ariba highly advantageous
Essential qualities include: strong commitment to service, positive, can handle volume and pace, able to run many tasks (often unrelated) simultaneously, lateral thinker / natural problem-solver, ability to maturely accept direction and feedback, meets deadlines, shows initiative, can work autonomously, high attention to detail, professional appearance and presentation, ability to conduct oneself in a manner befitting all levels of the organization.
Formal business-related qualification preferred (diploma or higher). Will consider directly relevant experience in lieu of formal qualifications
Quyền lợi được hưởng
A variety of exciting challenges with ample opportunities for development and training in a truly global landscape
Khác
A culture that pioneers a spirit of innovation where our industry experts drive visible results
An equal opportunity employment experience that values diversity and inclusion
Market competitive compensation and benefits with flexible working arrangem
Khai Minh Global là nhà cung cấp dịch vụ tích hợp logistics tại Việt Nam, đặc biệt là một trong những đại lý hợp nhất lớn nhất tại miền Bắc Việt Nam (NVOCC).
Đăng ký vào cuối năm 2008 và bắt đầu kinh doanh vào ngày 19 tháng 2009 năm <>; Khải Minh đặt trụ sở chính tại Hà Nội.
Khi thành lập, KMG mong muốn trở thành nhà gom hàng hóa đường biển lớn nhất Việt Nam. Sau 7 năm phát triển, KMG đã mở hơn 40 dịch vụ gom hàng tuần trực tiếp từ Việt Nam đi khắp nơi trên thế giới và ngược lại, tương đương với hơn 200 TEU xuất nhập khẩu mỗi tuần. Chúng tôi rất tự hào được hợp tác với nhiều hệ thống giao nhận uy tín trên thế giới.
KMG khao khát mang đến cho khách hàng dịch vụ trọn gói từ nhà máy đến cảng gửi hàng. Chúng tôi cũng đã xây dựng một đội ngũ hơn 100 nhân viên chuyên về logistics với hơn 60 xe tải cũng như xe container cung cấp dịch vụ vận tải đường bộ, dịch vụ hải quan nội địa và các dịch vụ nội địa khác.
Hơn nữa, vận tải hàng không cũng là một trong những niềm tự hào của chúng tôi khi trở thành thành viên của hệ thống AOG toàn cầu. Năm 2015 đã đánh dấu lịch sử của chúng tôi để trở thành thành viên xuất sắc nhất trong toàn hệ thống. Chúng tôi cũng sở hữu chứng nhận xử lý DG.
Cuối cùng nhưng không kém phần quan trọng, việc gom hàng người mua đã phát triển mạnh mẽ và chuyên nghiệp với hệ thống kho bãi rộng hơn 50.000m2, có thể chứa sức chứa trên 50.000m3 mỗi tháng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm: BHYT, BHXH, BHTN
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
- Bóng đá
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Công ty TNHH Toàn cầu Khải Minh được thành lập vào những ngày cuối năm 2008 và chính thức đi vào hoạt động vào ngày 19 tháng 01 năm 2009, đặt trụ sở chính tại Hà Nội.
Mission
- Công ty TNHH Toàn cầu Khải Minh hiểu được các nhu cầu trong xã hội hiện đại và mong muốn kiến tạo một cộng đồng lành mạnh, sáng tạo một tương lai tươi sáng hơn.