Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Exploit and develop relationships with assigned Key Accounts to expand the project.
Monitor work progress and keep in contact with clients at all stages (briefing, proposal, quotation, contract, campaign management, negotiating and close agreements).
Ensure the timely and successful delivery of our solutions according to customer needs and objectives.
Clearly communicate the progress of initiatives to grow revenue and expand the client portfolio.
Develop new business with existing clients and/or identify areas of improvement to meet sales quotas.
Develop a thorough understanding of our products and service offerings to better upsell and cross-sell to clients.
Forecast and track key account metrics (e.g. sales results and annual forecasts)
Prepare reports on account status.
Search and reach potential partners/customers through social networking channels (LinkedIn), networking.
Coordinate with the internal stakeholders to come up with a new service model. Update new models for customers.
Record customer feedback about the service. Coordinate with Operations department to solve requests from Customers.
Training and other tasks as assigned by line manager and the Sales Capability Manager
Report to Senior Manager – Business Development Division.
Yêu Cầu Công Việc
Bachelor's degree in Business, Marketing, or related field.
Fluently in English
At least 4 years working experience with minimum 1 year experience in same position
Proven track record of successful global sales management
Must have strong verbal skills with consultative professional business acumen
Understanding of customer, market dynamics and requirements
Strong collaboration and relationship-building skills
Good presentation skills and report writing capability
Analytic mindset, proactive, dedicated, committed & passionate
Customer service & sales oriented
Can be work independent as well as teamwork
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Thời gian thử việc: 2
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Thời gian làm việc: Monday - Friday (8AM - 5PM)
- Phúc lợi:
Promotion opportunities
Periodical bonus: twice/year
Position promotion, salary increase: once/year
13th-month salary
Insurances followed Vietnamese Labor Law
Bonuses, gifts for Holidays
Activities: Birthday party, Employee engagement activities - Ngày nghỉ: 12
- Lương: 25 Tr - 30 Tr VND
Kể từ khi thành lập vào năm 1966, transcosmos inc. đã nỗ lực tăng cường khả năng cạnh tranh của các doanh nghiệp khách hàng bằng cách kết hợp những "con người" xuất sắc với "kỹ thuật" mới nhất nhằm đảm bảo giá trị dịch vụ và tính vượt trội. Hiện tại, công ty đang theo đuổi việc vận hành tối ưu, cung cấp các dịch vụ hỗ trợ quy trình nghiệp vụ của doanh nghiệp từ việc tối ưu hóa chi phí lẫn mở rộng kinh doanh tại 173 chi nhánh ở 30 quốc gia và khu vực trên thế giới, chủ yếu ở khu vực Châu Á ... nhằm theo đuổi triết lý "Vận hành Hoàn hảo"
Công ty TNHH Transcosmos Technology Việt Nam (TTV) được thành lập tại Việt Nam vào năm 2014 với vai trò là chi nhánh cung cấp dịch vụ / phát triển sản phẩm cho TCI Group, các công ty trong nước và khu vực APAC.
Chính sách bảo hiểm
- Đảm bảo đầy đủ chế độ phúc lợi: BHYT, BHXH, ngày nghỉ phép, lương tháng 13, thưởng lễ tết, hoạt động ngoại khóa, quà sinh nhật,...
Các hoạt động ngoại khóa
- Company trip, team-building event
Lịch sử thành lập
- 2014: Thành lập
- 2017: Chuyển đổi
- 2019: Tăng trưởng
- 2022: Thay đổi tên công ty
Mission
CUNG CẤP DỊCH VỤ GIÁ TRỊ CAO VỚI CHI PHÍ TỐI ƯU & ĐÚNG THỜI GIAN QUY ĐỊNH. Chúng tôi tự hào nhận được sự tin tưởng của các công ty toàn cầu vớinhiều dự án phát triển bởi những kỹ sư phát triển ưu tú.
Review Transcosmos Việt Nam
Công ty trả lương đúng ngày nhưng lương thấp, ngày nào cũng ot 10-11 tiếng, lúc xin nghỉ còn nhọc nữa (RW)
Lộ trình thăng tiến rõ ràng, mọi người đều có cơ hội ngang nhau (RW)
Công ty tốt đãi ngộ ổn, lương thì như mớ rau ngoài chợ y chang nhưng cty gia đình thu nhỏ. (RW)