Mô tả công việc
Assists the Front Office Manager in administering front office functions and supervising staff on a daily basis. Front office areas include Bell/Door Staff, Switchboard and Guest Services/Front Desk. Position directs and works with managers and employees to carry out procedures ensuring an efficient check in and check out process. Ensures guest and employee satisfaction and maximizes the financial performance of the department.
1. Supporting Management of Front Desk Team
• Utilizes interpersonal and communication skills to lead, influence, and encourage others; advocates sound financial/business decision making; demonstrates honesty/integrity; leads by example.
• Encourages and builds mutual trust, respect, and cooperation among team members.
• Supervises and manages employees. Managing all day-to-day operations. Understanding employee positions well enough to perform duties in employees' absence.
• Ensures employee recognition is taking place on all shifts.
• Establishes and maintains open, collaborative relationships with employees.
2. Monitoring and Supporting Progress Toward Guest Services and Front Desk Goals
• Manages day-to-day operations, ensuring the quality, standards and meeting the expectations of the customers on a daily basis.
• Develops specific goals and plans to prioritize, organize, and accomplish your work.
• Handles complaints, settling disputes, and resolving grievances and conflicts, or otherwise negotiating with others.
• Strives to improve service performance.
• Collaborates with the Front Office Manager on ways to continually improve departmental service.
• Communicates a clear and consistent message regarding the Front Office goals to produce desired results.
• Participates in the development and implementation of corrective action plans based on review of comment cards and guest satisfaction results.
• Emphasizes guest satisfaction during all departmental meetings and focuses on continuous improvement.
3. Ensuring Exceptional Customer Service
• Provides services that are above and beyond for customer satisfaction and retention.
• Improves service by communicating and assisting individuals to understand guest needs, providing guidance, feedback, and individual coaching when needed.
• Serves as a role model to demonstrate appropriate behaviors.
• Sets a positive example for guest relations.
4. More details will be discussed during interview
Quyền lợi được hưởng
- 02 months of probation with full salary and social insurance;
- Eligible to receive 100% service charge from the second month of working;
- 24/24 Accident Insurance included during the working time at the hotel;
- Attractive remuneration package and 13th month salary;
- Local and International training course;
- Uniform and duty meal provided by hotel;
- Annual vacation, annual health check and other benefits according to hotel's policies;
- Associate special discount for hotel rooms and F&B services at International Marriott properties.
Yêu cầu công việc
- At least 1 year of related work experience.
Yêu cầu hồ sơ
- Apply directly at hotel security checkpoint (26-28 Tran Phu, Nha Trang, Khanh Hoa)
- Apply via hoteljob page
- Call 0258 388 0000 ext. 4401 for more information
Tập đoàn Y Khoa Vạn Thành gồm hệ thống phòng khám nha, phòng khám đa khoa, phòng khám chăm sóc sắc đẹp, trung tâm xét nghiệm tại khu vực Khu vực Đồng Nai (Biên Hòa, Thống Nhất, Định Quán) và Bà Rịa - Vũng Tàu.
Tập Đoàn Y Khoa Vạn Thành là hệ thống gồm các chuỗi hệ thống về :
- Hệ thống phòng khám Nha Khoa
- Hệ thống phòng khám Đa Khoa
- Hệ thống phòng khám chăm sóc sắc đẹp
- Trung tâm chẩn đoán xét nghiệm
- Hiện tại TẬP ĐOÀN Y KHOA VẠN THÀNH đã sở hữu 7 cở sở tại khu vực: Đồng Nai và Vũng Tàu
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2014
Mission
Đến với Phòng Khám Đa Khoa Vạn Thành, bệnh nhân sẽ cảm nhận sự khác biệt trong cách bài trí và thái độ phục vụ tận tâm của đội ngũ Y, bác sĩ tại đây. Sự nhẹ nhàng, hòa nhã, vui vẻ trong môi trường hoạt động của Phòng Khám Đa Khoa Vạn Thành luôn mang đến tinh thần lạc quan, hy vọng và chiến thắng bệnh tật của bệnh nhân.