Việc làm Bao bì Việt Hưng

Cập nhật 27/12/2024 09:23
Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY Trách nhiệm hữu hạn bao bì VIỆT HƯNG
Advisor, Customer Value Management (40001641)
Bao bì Việt Hưng
56 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 12/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 19/02/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 15 - 16 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Job Purpose

The job holder is responsible for the PnL management of customer segments in line with strategic objectives; coordinate business plan development activities and select priority actions for each period to generate revenue and optimize costs, achieve target profit in line with the bank's strategy, and manage key impact indicators (drivers) by each segment to optimize customer lifetime value (CLV).

Key Accountabilities (1)
Customer Value Management (CVM) for all Customer segments under the management of Division

  • PnL management of customer segments in line with strategic objectives; coordinate business plan development activities and select priority actions for each period to generate revenue and optimize costs, achieve target profit in line with the bank's strategy, and manage key impact indicators (drivers) by each segment to optimize customer lifetime value (CLV).
  • Identify opportunities and gaps (GAPs) of different categories to come up with success metrics; plan and identify actions to be implemented through close coordination with the Business Analysis unit (BF - Finance) and the DA Division.
  • Coordinate with DA Divison in establishing the Next Best Offer (NBO) model and ensure timely implementation, the right interaction channel according to each target customer segment.
  • Manage target indicators/customer identification models for segments and sub-segments through making requirements for DA Division to implement.
  • Closely coordinate with BF unit to develop an effective customer management reporting system, campaign management, customer lifecycle value management based on customer relationships.

Key Accountabilities (2)
Organizational cultural work

  • Ensure management in Division under 3 principles: fairness, transparency and respect.
  • Be an example in building and strengthening corporate culture.
  • Participate in research, organizing the implementation of initiatives and projects to contribute to the implementation of the strategy of the Division
  • Provide expert guidance and coach, guide, and mentor senior officers/officers within the team on the tasks and job skills related to the department's functions and responsibilities.
  • Strictly adhere to the Bank's Labor Regulations.
  • Perform work in accordance with internal policies, regulations, procedures, and guidelines and commit to service level agreement. (SLAs).

Key Accountabilities (3)
Other Duties As Required/directed By The Direct Manager.

Key Relationships - Direct Manager
Head of Strategic Business Planning & Management

Key Relationships - Direct Reports
N/A

Key Relationships - Internal Stakeholders
Units of the Division, relevant TCB units

Key Relationships - External Stakeholders
TCB's customers and business partners

Success Profile - Qualification and Experiences
Qualifications

  • MBA in Economics; Bank; Customer segments or related fields.
  • Foreign Language (English): According to the Bank's regulations

Professional Experience

  • 15+ years of experience in portfolio management, customer engagement management in the finance/banking industry or equivalent organizations.
  • Have in-depth professional experience in data analysis, building a management reporting system to track performance indicators related to customers.
  • Knowledge of reading and analyzing reports on market research, understanding the competitor market..
  • Understand the technology and system background and make some requirements for the data analysis team.
  • Experience in designing customer retention management frameworks, building customer retention programs and campaigns for each segment based on CVP to optimize customer life cycle value
  • Experience in project management or E2E management according to the customer journey.
  • Experience and understanding of change management
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY Trách nhiệm hữu hạn bao bì VIỆT HƯNG
Bao bì Việt Hưng Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
Km 17, Quốc Lộ 5 - Thị trấn Như Quỳnh

Công ty TNHH Bao bì Việt Hưng được đánh giá là nhà sản xuất bao bì chuyên nghiệp và có uy tín tại thị trường miền Bắc. Đi lên từ một cơ sở sản xuất bao bì carton nhỏ nhưng với tầm nhìn chiến lược và những bước đi đúng đắn, đến nay Việt Hưng đã trở thành một trong những nhà sản xuất bao bì carton đi tiên phong và có quy mô lớn. Với hệ thống dây chuyền sản xuất khép kín được nhập khẩu toàn bộ từ châu Âu áp dụng hệ thống quản lý chất lượng xây dựng theo tiêu chuẩn ISO 9001:2000 cùng đội ngũ nhân viên thiết kế năng động, sáng tạo và nhiệt tình nên các sản phẩm bao bì carton của Việt Hưng đảm bảo chất lượng tốt và có giá thành cạnh tranh. Liên tục trong nhiều năm qua, Công ty TNHH Bao bì Việt Hưng đã đạt được những kết quả kinh doanh cao và duy trì tốc độ tăng trưởng cao. Phát huy những thế mạnh của mình, Việt Hưng đang nỗ lực phấn đấu trở thành một trong những nhà sản xuất bao bì carton chuyên nghiệp hàng đầu cả nước

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm như BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của Nhà Nước 

Các hoạt động ngoại khóa

  • Party, tiệc cuối tuần
  • Du lịch hàng năm
  • Tổ chức chương trình giải trí, ca hát, vui chơi mỗi tuần 
  • Thể thao: Bóng đá, bóng chuyền da, yoga,.. 

Lịch sử thành lập

  • Năm 2003, CÔNG TY Trách nhiệm hữu hạn bao bì VIỆT HƯNG thành lập  

Mission

Cung cấp các sản phẩm bao bì chất lượng cao và đáng tin cậy cho khách hàng.

Những nghề phổ biến tại Bao bì Việt Hưng

Bạn làm việc tại Bao bì Việt Hưng? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Bao bì Việt Hưng

Bao bì Việt Hưng

Click để đánh giá