In the Platform Support role, you will represent SPX in interactions with key clients to ensure mutual objectives are met. You will coordinate and manage projects or initiatives involving the clients, and internal teams, interpret performance data, and oversee key performance indicators (KPIs). Your responsibilities include project coordination, resolving client-related issues, and collaborating with internal teams to enhance the customer experience. Additionally, you will be responsible for maintaining SOPs and managing operation-related tasks.
- Client Representation and Coordination:
- Act as the primary liaison between SPX and key clients to ensure alignment on objectives.
- Coordinate and oversee projects or initiatives with key clients/internal teams, ensuring adherence to scope and timelines.
- Review and maintain SOPs related to key clients to ensure operational consistency and efficiency.
- Coordinate with internal teams to ensure optimal performance on BAU days and campaign days, covering aspects such as goods handover, headcounts, working schedules, space allocation, and more.
- Address and resolve issues affecting key clients to enhance customer experience.
- Collaborate with internal teams to identify, analyze, and resolve problems
- Manage internal issues related to operations.
- Data Analysis and Performance Monitoring:
- Ability to interpret data, reports, and dashboards to provide actionable insights.
- Monitor and track KPIs through established systems.
- Conduct daily performance monitoring to ensure targets are met.
- Additional Responsibilities:
- Perform other tasks as assigned by the team lead to support overall team objectives and operations.
- Working time: Monday - Saturday
- Bachelor’s degree in Business Administration, Project Management, or a related field.
- Proven experience in project coordination or management, with client-facing responsibilities preferred.
- Strong analytical skills with the ability to interpret data and generate insights.
- Excellent problem-solving abilities with a proactive approach to issue resolution.
- Effective communication and interpersonal skills for collaboration with internal teams and clients.
- Experience with SOPs and warehouse operations is a plus.
- Strong stakeholder management skills.
- English to effectively collaborate with stakeholders across regions.
Công ty trách nhiệm hữu hạn Japfa Comfeed Việt Nam (Japfa Việt Nam) là một trong những công ty hàng đầu tại Việt Nam trong ngành công nghiệp thực phẩm chăn nuôi. Công ty được thành lập năm 1996 và hoạt động trong lĩnh vực sản xuất, chăn nuôi và kinh doanh thực phẩm chăn nuôi.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm: BHYT, BHXH, BHTN
- Bảo hiểm 24/24
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo tuần, tháng
- Các hoạt động ca hát, giải trí theo quý
Lịch sử thành lập
- Năm 1999, Công ty được thành lập và bắt đầu hoạt động tại Việt Nam.
- Năm 2012, Công ty đầu tư xây dựng cụm trại heo tại tỉnh Đồng Nai, mở rộng hoạt động trong lĩnh vực chăn nuôi thịt heo.
- Năm 2014, Công ty nhận được chứng nhận ASC về chuỗi cung ứng thủy sản bền vững.
- Năm 2020, Công ty trao tặng 6.600 bình nước giặt và 4.000 quyển vở cho học sinh các trường tiểu học tại tỉnh Quảng Nam trong chương trình "Vì trẻ em Việt Nam"
- Năm 2021, Công ty khánh thành nhà máy sản xuất thức ăn chăn nuôi tại tỉnh Long An với công suất 300.000 tấn/năm
Mission
Cốt lõi của trách nhiệm và văn hóa doanh nghiệp là nuôi dưỡng các mối quan hệ bền vững, định hướng tăng trưởng dựa trên sự tin tưởng và liêm chính. Hợp tác vì sự thịnh vượng chung là tầm nhìn mà chúng tôi thực hiện và duy trì với các bên liên quan.
Review JAPFA COMFEED VIỆT NAM
Công ty kém, chính sách ngày một tệ, môi trường phu hợp ai thích nịnh bợ (RV)
Lương thấp, tiết kiệm, cắt giảm nghiều, chính sách ra liên tục bắt bẻ (RV)
chế độ công ty ổn, môi trường không toxic, áp lực khá cao, mức lương phù hợp (RV)