- Provides administrative assistance for a variety of purchasing tasks: prepares and distributes contracts, prepares well-defined reports, and resolves supplier invoice problems. Interacts with suppliers on a regular basis.
- Daily contact with suppliers to monitor (all of purchase documents, delivery ...) and preparation and inbounding of purchase orders and tracking through delivery.
- Reviews and submits contracts to purchasers and the Management for approval.
- Coordinates with the accounting department for payment, coordinate with peers/colleagues to find innovative solution on how to improve collaboration and overall service to suppliers to enhance company's profitability as well
- Prepares daily, weekly, monthly, yearly reports and any quick report as required. Providing purchase, data to purchase manager (when needed), Provide prompt supports purchase Manager based in other sites to assist them complete assigned the purchase tasks
- Monthly reconciliation of inventory, Making the recap of coffee payments (paid & payable) and provide to controllers every month (at the first week of next month)
- Coordinate with SMS team to follow up the certified coffee document and Certified system
- Ad-hoc assignments as and when required (monthly data: Export, inventory, market...)
- Assist administration tasks as and when required such as: Office supplies: stationery; prepare, manages, office administration budget (e.g. water, stationery, purchase request for operating, furniture........) Input all travel arrangement and check for payment, report monthly
- 1+ year in office administration
- Good oral and written communication skills
- Good in English;
- Proactive and self-starter. Teamwork; flexible work schedule, customer focus
- Proficiency in MS software (Words/Excel and PowerPoint)
- Insurance based on Labor Law
- Heath check annually
- 13 days off, etc
Công ty TNHH Kỹ Nghệ Gỗ Hoa Nét ( Wanek Furniture., LTD., ) 100% vốn đầu tư của Mỹ, thuộc tập đoàn ASHLEY là công ty nội thất hàng đầu thế giới. Công ty chuyên may bọc nệm ghế Sofa bằng Da, Vải và Nội thất. Công ty đã bắt đầu hoạt động tại Việt Nam từ năm 8/ 2008.
Hiện tại, công ty đang có 3 nhà máy và 1 trung tâm phân phối hoạt động tại Bình Dương với hơn 9.000 nhân sự. Kế hoạch tăng số lượng nhân viên lên đến 10.000 trong thời gian tới.
Wanek Furniture được thành lập tại Việt Nam vào năm 2008, đến nay đã mở rộng ra 4 địa điểm tại tỉnh Bình Dương với hơn 7.000 nhân viên.
Nội thất Wanek không chỉ mang đến cho nhân viên cơ hội làm việc trong môi trường làm việc quốc tế và chuyên nghiệp mà còn mang đến cho nhân viên một con đường sự nghiệp lâu dài, ổn định với những phúc lợi hấp dẫn.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2008
Mission
Hãy thực hiện bước tiếp theo trong sự nghiệp của bạn với tư cách là thành viên của đội ngũ tài năng của chúng tôi, cam kết mang lại chất lượng vượt trội và khả năng giao hàng vượt trội.