Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
Human Resourse:
1. Training in knowledge, sharing in experience and skill/ attitude for WH’s member and create periodic classes for more closing connection and updating knowledge.
2. Provide clear instructions, definitive input and constructive direction to improve job knowledge, team member engagement and talents development for all.
3. Manage all activities, documents and results of all teams in whole areas based on responsibility.
Warehousing & Logistics:
1. Managing the efficient receipt, storage, and dispatch of a wide range of goods from the warehouse follow up FIFO, FEFO, GSP, GDP, HSE, etc.
2. Maximizing space and transportation usage within and the rented warehouse.
3. Organize periodic stock take to team and solve all discripancy related to mismatch, damage, near expiry, expired, … following exactly Regulation in Pharmaceutical field.
4. Cooperate and update to manage, distribute, file, secure and monitor all related documents of departments. Ensure all documents not missed. Arrange and prepare for re-evaluations warehouse and certificate.
5. Deeply check and improve SOP/ working process/ structure (if any) to sure effectiveness in operation of team.
6. Co-operating with other team as Dept. Sales, Import – Export Team, Regulatory, FAC, … to deploy, run and improve day by day smoothly operation, system, documents...
7. Responsible for joining all activities of logistics: meeting, audit, inspections, projects evalution GDP/GSP, …
Yêu Cầu Công Việc
- College/University degree – Pharmacist (preferred), Logistics, Business Administration major or related major.
- English comunication fluently skills is required.
- Experience Required: 3 to 5 years in the same position. Experience in Pharmaceutical Warehouse (GDP/GSP) is a plus.
- Skill required: Management, Problem solving and relationship, Planning...
- Being up for the challegens and thrive under pressure.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH Kỹ Nghệ Gỗ Hoa Nét ( Wanek Furniture., LTD., ) 100% vốn đầu tư của Mỹ, thuộc tập đoàn ASHLEY là công ty nội thất hàng đầu thế giới. Công ty chuyên may bọc nệm ghế Sofa bằng Da, Vải và Nội thất. Công ty đã bắt đầu hoạt động tại Việt Nam từ năm 8/ 2008.
Hiện tại, công ty đang có 3 nhà máy và 1 trung tâm phân phối hoạt động tại Bình Dương với hơn 9.000 nhân sự. Kế hoạch tăng số lượng nhân viên lên đến 10.000 trong thời gian tới.
Wanek Furniture được thành lập tại Việt Nam vào năm 2008, đến nay đã mở rộng ra 4 địa điểm tại tỉnh Bình Dương với hơn 7.000 nhân viên.
Nội thất Wanek không chỉ mang đến cho nhân viên cơ hội làm việc trong môi trường làm việc quốc tế và chuyên nghiệp mà còn mang đến cho nhân viên một con đường sự nghiệp lâu dài, ổn định với những phúc lợi hấp dẫn.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2008
Mission
Hãy thực hiện bước tiếp theo trong sự nghiệp của bạn với tư cách là thành viên của đội ngũ tài năng của chúng tôi, cam kết mang lại chất lượng vượt trội và khả năng giao hàng vượt trội.