Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
OSPV' Client is Hiring:
- 01 Logistics Sales Manager
- 01 Logistics Sales Supervisor
Working Location: Sun Red River Build., 23 Phan Chu Trinh Street, Hoan Kiem District, Hanoi
Job description:
OSPV is looking for an ambitious and self-disciplined Sales Person for its Infrastructure business, to be located in Vietnam. As an Air freight / Sea freight co-load/direct Sales Manager, you will be responsible for selling freight solutions to customers. The principle focus will be on the markets of EU, USA and surrounding countries of SEAsia.
Tasks and Responsibilities:
1. Identify opportunities of airfreight / sea freight business and build up relationships with clients.
2. Actively build and promote strong, long-lasting customer relationships by partnering with them and understanding their needs.
3. Design and implement a strategic business plan that expands company’s customer base and ensure its strong presence.
4. Present sales, revenue and expenses reports and realistic forecasts to the management team
5. Ensure that rate/space enquires from Clients are responded on timely manner.
6. Arrange contract, credit agreement with clients.
7. Achieve growth and hit sales targets KPI by managing of sales team leader.
*** Opportunities and Benefits:
Candidates will have unparalleled opportunities for learning and accelerated career growth working in a fast-paced, hyper-growth environment. As a member of the team, you’ll have opportunities to:
- Broaden your professional network in the areas of logistics.
- Chances for development and promotion in a Professional, dynamic and friendly working environment.
We offer candidates the following benefits:
- The individual grade for the employee, competitive salary and fringe benefit package might deviate and will reflect your profile and experience.
Yêu Cầu Công Việc
For Supervisor:
Skills:
1. 2-3 years’ experience in the sales function of the freight forwarders or co-loading company for Air / Sea service.
2. Industry recognized professional with established key contacts.
3. Highly self-motivated and assertive.
4. Work efficiently under pressure.
5. Fluent in English.
6. Computer skills, familiarity with Microsoft office, outlook, etc.
FOR MANAGER:
1. Education & Qualifications:
Bachelor’s Degree or Diploma
2. Working Experience:
- Minimum 5 years of experience in logistics /supply chain related industry.
- Preferably with minimum 3 years related sales experience.
- Demonstrated success in leading, supervising, managing cross-functional teams in a matrix organization
- Experienced managing and developing high level customer relationships in complex global and regional multi-national corporations.
- Experienced in selling & marketing supply chain solutions focusing on airfreight, warehousing & distribution services.
- Able to lead & develop strategic initiatives to bring logistics sales and the organization to the next level of success.
- Significant sales and marketing change management experience supported by advanced logistics skills, high levels of numerical and verbal reasoning and be of advance intellectual ability.
- Regional and local market knowledge and commercial understanding.
- Team working
- Operational experience
3. Specialist Knowledge & Skills:
- Good negotiation skills, with a grasp of the legal issues associated with contracts.
- Self-starter with ability to engage stakeholders and interpret their requirements, needs and planning.
- Excellent listening, negotiation and presentation skills.
- Excellent verbal and written communications skills
- English fluency is mandatory.
Thông tin khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH Kỹ Nghệ Gỗ Hoa Nét ( Wanek Furniture., LTD., ) 100% vốn đầu tư của Mỹ, thuộc tập đoàn ASHLEY là công ty nội thất hàng đầu thế giới. Công ty chuyên may bọc nệm ghế Sofa bằng Da, Vải và Nội thất. Công ty đã bắt đầu hoạt động tại Việt Nam từ năm 8/ 2008.
Hiện tại, công ty đang có 3 nhà máy và 1 trung tâm phân phối hoạt động tại Bình Dương với hơn 9.000 nhân sự. Kế hoạch tăng số lượng nhân viên lên đến 10.000 trong thời gian tới.
Wanek Furniture được thành lập tại Việt Nam vào năm 2008, đến nay đã mở rộng ra 4 địa điểm tại tỉnh Bình Dương với hơn 7.000 nhân viên.
Nội thất Wanek không chỉ mang đến cho nhân viên cơ hội làm việc trong môi trường làm việc quốc tế và chuyên nghiệp mà còn mang đến cho nhân viên một con đường sự nghiệp lâu dài, ổn định với những phúc lợi hấp dẫn.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2008
Mission
Hãy thực hiện bước tiếp theo trong sự nghiệp của bạn với tư cách là thành viên của đội ngũ tài năng của chúng tôi, cam kết mang lại chất lượng vượt trội và khả năng giao hàng vượt trội.
Review Kỹ Nghệ Gỗ Hoa Nét - Wanek Furniture
Nơi thích hợp cho làm việc nhóm từ công nhân đến cấp quản lý.
Wanek furniture cty lừa đảo vô trách nhiệm.
Nơi làm việc năng động.